کد خبر : 1779829 | 23 شهریور 1400 ساعت 17:00 | 5.6K بازدید | 2 دیدگاه

فینال استانبول فراموش نشدنی است

آلیسون: به لیورپول ایمان دارم؛ می‌توانیم قهرمان شویم

گلر برزیلی لیورپول معتقد است تیمش توانایی انجام کارهای بزرگی را در فصل جاری دارد.

آلیسون: به لیورپول ایمان دارم؛ می‌توانیم قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در آنفیلد لیورپول میزبان میلان در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان است. جدال دو تیمی که در دو فینال این تورنمنت به مصاف هم رفته اند.

میلان پس از سال ها به لیگ قهرمانان برگشته اما لیورپول یک پای ثابت این رقابت هاست و دو سال پیش نیز به قهرمانی رسید.

 

 

1602645

 

 

آلیسون بکر گلر برزیلی لیورپول در نشست خبری این بازی و در مورد مشکلات پیش آمده در فیفا دی اخیر و مخالفت اتحادیه فوتبال انگلیس با سفر ملی پوشان آمریکای جنوبی گفت:« امیدوارم با یک تلاش جمعی، راه حلی مناسب برای این معضل پیدا شود تا در فیفا دی بعدی از این بابت به مشکل نخوریم و معتقدم باید از همین حالا صحبت ها در این رابطه شروع شود.»

 

فینال 2005 استانبول و کامبک تاریخی لیورپول برابر میلان:« بازی باورنکردنی ای بود. دیدا گلر میلان در آن دیدار، یک الگو برای من و همه دروازه بان های برزیلی بود و شانس ملاقات و یادگیری از او را داشتم. تماشای آن فینال خاطره انگیز بود. دیداری که همیشه در خاطره ها می ماند. آن لیورپول، یک تیم الهام بخش برای من و تمام هم تیمی هایم است.»

 

 

1602644

 

 

گلزنی برابر وست برومویچ و نقش آن گل در کسب سهمیه لیگ قهرمانان:« خوب بود نه؟ واقع حس خوبی داشت و همه هواداران نیز حس مشترکی داشتند. حتی کسانی که هوادار لیورپول نبودند نیز سورپرایز شدند. پس از بازی گفتم که ارزش این گل اگر بتوانیم سهمیه بگیریم، بیشتر نیز خواهد شد و همینطور بود.»

 

شرایط لیورپول:« امسال از هر نظر وضعیت بهتری و متفاوتی داریم. توجه باید فقط به خودمان باشد. به هم تیمی هایم ایمان دارم و می دانم که کیفیت لازم برای قهرمانی در لیگ برتر و نیز لیگ قهرمانان را داریم.»

 

دیدگاه‌ها