کد خبر : 1779832 | 23 شهریور 1400 ساعت 17:22 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

بابت چیزی حسرت نمی خوریم؛

رودری: این هم گروه دشوار برای منچسترسیتی!

رودری، هافبک جنگنده منچسترسیتی مدعی شد اولین دیدار در لیگ قهرمانان از اهمیت زیادی برخوردار است.

رودری: این هم گروه دشوار برای منچسترسیتی!

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها که فصل گذشته تا آستانه فتح لیگ قهرمانان رفته و در دیدار پایانی مقابل چلسی مغلوب شدند، فصل جدید در این تورنمنت را فردا شب و در خانه خود مقابل لایپزیش آغاز خواهند کرد. رودری، هافبک سیتی در نشست خبری قبل از این دیدار حضور یافته و اذعان داشت آنها به عملکرد خود در فصل گذشته لیگ قهرمانان افتخار می کنند.

 

رودری گفت: "سال گذشته ما یک فصل فوق العاده داشته و بابت آنچه به دست آوردیم به خودمان افتخار می کنیم. این اولین بار در تاریخ بود که ما به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم و همه بازیکنان تیم حالا جاه طلبی و تجربه بیشتری دارند. بابت چیزی حسرت نمی خوریم و به عملکردمان واقعا افتخار می کنیم.

 

1643839

 

ما باید از این تجربه درس بگیریم، زیرا در لیگ قهرمانان سرنوشت توسط جزئیات کوچک تعیین می شود. ما باید به کار خود ادامه دهیم و فردا در اولین گام مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان به میدان می رویم. برخی همیشه می گویند ما در گروه های راحتی بوده ایم، اما حالا ما یک گروه بسیار سخت داریم و قرار است همان سطح را نشان دهیم. ما قصد داریم برای کسب موفقیت تلاش کنیم و چیز دیگری نمی توانم به شما بگویم.

 

فردا اولین قدم را برمی داریم، من فکر می کنم اولین دیدارها همیشه مهمترین بازی هستند. باید بتوانیم مسیر خوبی را در گروه دنبال کنیم و اگر بتوانیم در دو یا سه دیدار اول برنده شویم که بسیار عالی خواهد بود. اینگونه می توانیم کمی آرامش داشته باشیم، اما رسیدن به این هدف راحت نخواهد بود.

 

تاثیر جک گریلیش در ترکیب منچسترسیتی؟ جک بازیکن جوانی است که در آستون ویلا بازی کرده، بنابراین تجربه زیادی در اروپا ندارد و البته این مهم  موضوع نیست. ما به سطح، کیفیت و نحوه بازی گریلیش او در تیم نیاز داریم."

دیدگاه‌ها