کد خبر : 1779837 | 23 شهریور 1400 ساعت 17:35 | 21K بازدید | 8 دیدگاه

مولر راه دروازه بلوگرانا را بلد است؛

قاتل بارسلونا به دنبال تکرار درخشش گذشته

توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ آمار فوق العاده ای در این سال ها برابر بارسلونا داشته است.

قاتل بارسلونا به دنبال تکرار درخشش گذشته

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در سال های اخیر نتایج خوبی برابر بایرن مونیخ نگرفته و شکست های دشواری را متحمل شده است. بی تردید درخشش توماس مولر، مهاجم آلمانی باواریایی ها یکی از دلایل اصلی این نتایج بوده و او بهتر از هر بازیکن دیگری راه دروازه بارسلونا را بلد است. توماس مولر در پنج تقابل اخیر خود مقابل بارسلونا شش بار موفق به گلزنی شده و در تاریخ لیگ قهرمانان از این حیث رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

 

1643850

 

بایرن مونیخ در نیمه نهایی سال 2013 و در دو دیدار رفت و برگشت شکست های سنگینی را به بلوگرانا تحمیل کرده و با نتایج 0-4 و 0-3 موفق به غلبه بر این تیم شد. توماس مولر در دیدار رفت دو بار و در مسابقه برگشت یک بار موفق به گلزنی شده و البته در بازی اول یک پاس گل هم داد.

 

دو سال بعد این دو تیم دوباره در لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر رفتند که توماس مولر در برتری 0-3 بارسلونا در نوکمپ تاثیرگذار ظاهر نشد، اما در مسابقه برگشت و در جریان برد 2-3 تیمش یک بار دروازه مارک آندره تراشتگن را باز کرد.

 

1643848

 

اما یک سال و در جریان برتری تاریخی و 2-8 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا بود که توماس مولر باز هم عملکرد فوق العاده ای داشت و با زدن دو گل و ارسال یک پاس گل، نقش مهمی در آن شب فراموش نشدنی ایفا کرد. در مجموع و با به ثمر رساندن شش گل و ارسال دو پاس گل در پنج مسابقه، توماس مولر در تاریخ لیگ قهرمانان بیش از هر تیمی موفق به گلزنی برابر بارسلونا شده است.

 

1643847

دیدگاه‌ها