کد خبر : 1779841 | 23 شهریور 1400 ساعت 18:06 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

در مورد زلاتان ریسک نمی کنم؛

پیولی: عاشق انگلیس هستم، لیورپول را می‌شناسم

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد تیمش در مقابل لیورپول می خواهد حضورش در لیگ قهرمانان را نشان دهد.

پیولی: عاشق انگلیس هستم، لیورپول را می‌شناسم

به گزارش "ورزش سه"، میلان بعد از سال ها موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شده و فردا شب در اولین دیدار و در جدالی دشوار در خانه لیورپول به مصاف این تیم خواهد رفت. استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی روسونری در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و اعلام کرد زلاتان، ستاره سوئدی میلان قادر به حضور در این دیدار نخواهد بود.

 

استفانو پیولی گفت: "من فکر می کنم عملکرد میلان در شروع فصل نشان می دهد که بازیکنان تیم سبک بازی را درک کرده اند. در حال حاضر سطح تیم بهبود یافته است و دیدار فردا شب یک فرصت خوب برای نشان دادن این است که ما نیز در لیگ قهرمانان حضور داریم.

 

1642806

 

مانند همه بازی ها، ما مطابق معمول برای دیدار با لیورپول آماده می شویم. من عاشق فوتبال انگلیس هستم، لیورپول را می شناسم و سبک بازی آنها را مطالعه کرده ام. گرچه بسیاری از بازیکنان هرگز در لیگ قهرمانان بازی نکرده اند، اما شرایط در زمین همه جا یکسان است. من فکر نمی کنم هیچ بازی آسانی در این گروه وجود داشته باشد. گروه بسیار دشواری است، حریفان رقابت طلبی داریم و همه آنها چند سالی است در اروپا بازی می کنند."

 

غیبت زلاتان در دیدار برابر لیورپول: "ابتدا باید بگویم که زلاتان در ترکیب ثابت قرار داشت، اما التهاب تاندون می تواند بعد از سپری شدن چهار ماه بدون حضور در میدان رخ دهد. زلاتان تلاش کرد به بازی برسد، اما درد داشت. ریسک کردن بی فایده است و ما دیدارهای دیگری را بعد از مسابقه فردا هم داریم.

 

1638247

 

من به میلان با زلاتان فکر می کنم و این چیزی است که همه ما می خواهیم. ما راه حل های خوب زیادی داریم و این مشکلات ناگهانی بخشی از فوتبال است، اما ما به خوبی برای این دیدار آماده شده ایم. من بین آنته ربیچ و اولیویه ژیرو انتخاب خواهم کرد برای زلاتان متاسفم و به زودی او را در ترکیب خواهیم دید.

 

آنته ربیچ شریط 90 دقیقه بازی کامل را ندارد. دو هفته عدم تحرک باعث ایجاد مشکل می شود، اما او از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. من مطمئن هستم تمام بازیکنان حاضر در ترکیب و همچنین تعویضی آماده خواهند بود."

دیدگاه‌ها