کد خبر : 1779844 | 23 شهریور 1400 ساعت 18:24 | 18.1K بازدید | 3 دیدگاه

فرصت خودنمایی خاقانی از دست رفت(عکس)

وینگر جوان استقلال در حضور ثابت مقابل الهلال نتوانست نمایش مورد انتظار کادر فنی را داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب استقلال در بازی شب گذشته مقابل الهلال عربستان سورپرایزهای زیادی داشت و علاوه بر اینکه فرهاد مجیدی تصمیم گرفته بود ۴ خرید جدیدش را در بین نفرات اصلی قرار دهد، از بازیکنان جوانی مثل سبحان خاقانی هم استفاده کرده بود تا بتواند با استفاده از سرعت و تکنیک او خط دفاعی حریف را به دردسر بیاندازد.

 

خاقانی که در آخرین مسابقه تدارکاتی استقلال مقابل رجیونال امارات نیز در ترکیب قرار گرفته بود، دیشب هم از ابتدا به میدان رفت ولی در حضور ۴۵ دقیقه‌ای خود نتوانست مثل امیرحسین حسین‌زاده تماشاگران ایرانی را غافلگیر کند و مدافع چپ الهلال را آزار دهد.

 

 

 

 

 

این بازیکن ۲۱ ساله به‌عنوان وینگر راست مقابل الهلال به میدان رفت که سعی داشت با نفوذهای خود خلق موقعیت کند و از اشتباه بازیکنان حریف بهره ببرد که یکبار این کار را انجام داد ولی در سایر لحظات مسابقه کم‌تجربه عمل کرد تا در نهایت فرهاد مجیدی مجبور شود این بازیکن را در ابتدای نیمه دوم با امین قاسمی‌نژاد تعویض کند.

 

سبحان خاقانی که در هفته‌های پایانی فصل لیگ بیستم مقابل سایپا و نفت مسجدسلیمان و همچنین فینال جام حذفی برابر فولاد خوزستان به ترکیب استقلال رسیده بود، در دیدار با الهلال عربستان ۱۱ لمس توپ، ۴ پاس دقیق با دقت ۶۷ درصدی، سه برتری در چهار دوئل زمینی، سه بار از دست دادن مالکیت توپ، سه بار گرفتن خطا  به همراه یک دریبل موفق داشت که این آمار موجب شد نمره پایینی هم دریافت کند.

 

با وجود عملکرد ۴۵ دقیقه‌ای خاقانی مقابل الهلال، اما به نظر می‌رسد مجیدی به زننده نُهصدمین گل تاریخ باشگاه استقلال در لیگ برتر اعتقاد دارد و این بازیکن می‌تواند در شروع لیگ برتر دوباره به ترکیب آبی‌ها برگردد و فرصت خودنمایی دوباره به دست بیاورد.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها