کد خبر : 1779851 | 23 شهریور 1400 ساعت 18:53 | 16.4K بازدید | 5 دیدگاه

صدرنشین جِی لیگ ژاپن حذف شد؛

اولسان هیوندای بازهم با پنالتی صعود کرد!

قهرمان دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا در ضربات پنالتی حریف ژاپنی خود را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی که سال گذشته به قهرمانی در این رقابت‌ها رسیده، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه مونسو فوتبال مقابل تیم کاوازاکی فرونتال ژاپن قرار گرفت.

 

 

1643873

 

 

 

اولسان هیوندای و کاوازاکی فرونتال که در مرحله گروهی ۶ پیروزی متوالی به دست آوردند و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند، امروز تقابل جذابی برابر هم به میزبانی تیم کره‌ای برگزار کردند در نهایت سامورایی‌ها با فرصت‌سوزی پیاپی در ضربات پنالتی بازنده زمین را ترک کردند.

 

دو تیم که در طول ۱۲۰ دقیقه بازی کاملا پایاپای داشتند و از نظر مالکیت توپ نیز تقریبا برابر بودند و همچنین هر کدام دو ضربه در چارچوب به دروازه یکدیگر داشتند، پس از چهار نیمه تلاش بی‌نتیجه در گلزنی، به ضربات پنالتی رفتند.

 

 

1643872

 

 

 

اولسان هیوندای که خاطره خوشی از ضربات پنالتی دارد و در فینال فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان با دو ضربه پنالتی توانست پرسپولیس را مغلوب کند و قهرمان آسیا شود، امروز هم در ضربات پنالتی موفق عمل کرد و حریف قدرتمند ژاپنی خود را شکست داد.

 

اولسان هیوندای و کاوازاکی فرونتال در دو پنالتی هم پایاپای پیش رفتند و هر کدام یک ضربه را تبدیل به گل کرده و دیگری را خراب کردند، اما در ضربه پنالتی سوم، تیم ژاپنی با یک گل پیش افتاد ولی در پنالتی چهارم این اتفاق تغییر کرد تا دوباره تیم‌ها برابر شوند و نتیجه ۲ بر ۲ دنبال شود.

 

 

 

1643871

 

 

پنجمین پنالتی کاوازاکی فرونتال را آکیهیرو لِناگا، بازیکن باسابقه این تیم هدر داد ولی اولسان هیوندای از پنالتی خود بهترین بهره را برد و توسط یو بیت‌گارام به گل رسید تا به برتری ۳ بر ۲ برسد و با حذف حریف ژاپنی‌اش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

دیدگاه‌ها