کد خبر : 1779858 | 23 شهریور 1400 ساعت 19:26 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

کیائر: برای تعطیلات در لیگ قهرمانان نیستیم

سیمون کیائر، مدافع دانمارکی میلان، می گوید این تیم با آمادگی کامل به مصاف لیورپول خواهد رفت.

کیائر: برای تعطیلات در لیگ قهرمانان نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان دوباره به جمع تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا بازگشته و فردا بعد از سال ها دوباره در مهمترین رقابت باشگاهی فوتبال قاره سبز به میدان خواهد رفت؛ جایی که تیم استفانو پیولی در چارچوب هفته اول چمپیونزلیگ در آنفیلد مهمان لیورپول خواهد بود.

 

سیمون کیائر، مدافع دانمارکی میلان، پیش از بازی این تیم مقابل لیورپول گفت: "ما به خوبی آماده شده ایم و در وضعیت خوبی قرار داریم. ما خیلی رشد کرده ایم و باید این موضوع را نشان دهیم. ما برای چنین بازی های فوق العاده‌ای فوتبال بازی می کنیم. خیلی ها معتقد هستند که نمی‌توانیم در چنین بازی هایی موفق شویم اما ذهنیت ما چیز دیگری است."

 

 

1643887

 

 

کیائر در ادامه گفت: "من همچنین فکر می کنم که بهترین عملکرد خودم را ارائه می دهم اما فقط در صورتی می‌توانم خوب بازی کنم که تیم عملکرد خوبی داشته باشد. لیورپول تیم قدرتمندی است اما به نظر من ما نسبت به آخرین بازی که در اروپا انجام دادیم از نظر بدنی و روحی خیلی رشد کرده ایم. فردا کار سخت خواهد بود اما من مربی را می شناسم و او می خواهد ما به آنجا برویم و برای میلان بازی کنیم. ما آنجا هستیم تا ثابت کنیم در تعطیلات نیستیم."

دیدگاه‌ها