کد خبر : 1779867 | 23 شهریور 1400 ساعت 20:31 | 25.5K بازدید | 2 دیدگاه

توتی: زلاتان قطعاً رکورد من را خواهد شکست

فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم، در مصاحبه ای تمجید ویژه‌ای از ژوزه مورینیو و زلاتان ابراهیموویچ انجام داد.

توتی: زلاتان قطعاً رکورد من را خواهد شکست

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت ژوزه مورینیو به فوتبال ایتالیا با نتایج فوق العاده ای آغاز شده است. جایی که رم سه بازی ابتدایی خود در سری‌آ را با پیروزی پشت سر گذشته و در صدر جدول قرار گرفته است. در همین راستا اسطوره جالوروسی یعنی فرانچسکو توتی به تمجید از مرد پرتغالی پرداخته است.

 

فرانچسکو توتی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت: "ما هنوز در ابتدای فصل هستیم. با این حال رم و ناپولی می توانند عملکردی بهتر نسبت به فصل گذشته داشته باشند. نمی‌توان از یک تیم نام برد که بتواند تنها شانس قهرمانی باشد و فکر می‌کنم چهار، پنج تیم می‌توانند برای این مهم رقابت کنند. اما اجازه دهید درباره مدعی قهرمان کمی دیرتر صحبت کنم، احتمالاً بعد از گذشت سه چهارم از فصل.

 

 

1643402

 

 

خبر خوب این است که مورینیو رم را انتخاب کرده است. او مربی انعطاف پذیری است که جام های زیادی برده و کاریزما دارد. او بدون شک یک شخصیت و انگیزه عالی برای تیم محسوب می شود. از طرفی توانایی مورینیو برای هماهنگی فوری باشرایط جدید من را شگفت زده کرده است. او این توانایی را دارد که در شهری مانند رم تعیین کننده عمل کند."

 

توتی با 38 سال و 59 روز مسن ترین بازیکنی است که در اروپا گلزنی کرده و زلاتان ابراهیموویچ در فصل جاری این فرصت را دارد که رکورد اسطوره باشگاه رم را بشکند. توتی در این باره گفت: " او مطمئناً رکورد من را خواهد شکست. او ذهنیت متفاوتی با دیگران دارد و یکی از قوی ترین افراد در جهان است  بنابراین اگر فرد بهتری از راه برسد، طبیعی است که رکورد را بزند. رکوردها شکسته می شوند و در این مورد من واقعاً برای او خوشحال خواهم شد. زلاتان هنوز می تواند چیزهای زیادی ارائه بدهد. او هنوز در شرایط عالی است و باید خودش را مدیریت کند. "

 

 

1643145

دیدگاه‌ها