کد خبر : 1779883 | 23 شهریور 1400 ساعت 21:38 | 21.4K بازدید | 2 دیدگاه

قفل دروازه تراکتور چه زود شکست

تالیسکا و ابوبکر و گلی که قابل انتظار بود (عکس)

ستاره های میلیون دلاری النصر پایه گذار گل اول این تیم مقابل تراکتور بودند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های تراکتور و النصر در حالی امشب در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که شرایط شان از هیچ نظر قابل مقایسه نیست.  تیم عربستانی با بازیکنانی که در مجموع ارزش آنها به 62.5 میلیون یورو می‌رسد، مقابل تراکتور صف آرایی خواهد کرد؛ در حالی که این رقم برای تیم ایرانی ده برابر کمتر است.

 

 

1643921

 

 

در چنین شرایطی همه کار سختی را برای تراکتور پیش بینی می کردند که نسبت به دور گروهی بخش قابل توجهی از مهره های خود را از دست داده است. امید اول آنها اما در این میدان دشوار، محمدرضا اخباری، بهترین دروازه بان مرحله گروهی این دوره از مسابقات بود؛ دروازه بانی که با 5 کلین شیت متوالی و دریافت تنها 3 گل در 6 بازی، نقش پررنگی در صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی داشت.

 

برای شکستن قفل دروازه تراکتور، النصری ها برنامه های ویژه ای داشتند که مهمترین آن نفوذ از عمق خط دفاعی این تیم بود؛ جایی که تراکتوری ها با از دست دادن بازیکنان اصلی و عدم جذب جایگزین به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، پیش بینی می شد که دچار مشکل شوند.

 

 

 

1643917

 

بعد از یک حمله ناموفق، اقدام دوم النصری ها برای باز کردن دروازه تراکتور با تاکتیک یاد شده موفقیت آمیز بود. روی پاس در عمق زیبای تالیسکا، وینست ابوبکر با محمدرضا اخباری تک به تک شد و با یک ضربه چیپ دروازه او را باز کرد. این گونه بود که قفل دروازه تراکتور بعد از 5 بازی متوالی با کلیدی 12 میلیون دلاری باز شد.

 

تالیسکا بهار سال جاری با دستمزد سالیانه 5.7 میلیون یورو به مدت سه سال با النصر قرارداد بست و قرارداد ابوبکر با عربستانی ها هم 6 میلیون یورو در سال است. این یعنی دستمزد سالیانه دو بازیکنی که موجبات به ثمر رسیدن گل اول النصر را فراهم کردند دو برابر مجموع قیمت بازیکنان تیم تراکتور است.

 

1643919

 

1643918

 

1643920

دیدگاه‌ها