کد خبر : 1779889 | 23 شهریور 1400 ساعت 23:30 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: شروع دشواری در لیگ قهرمانان داریم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که این تیم کار دشواری مقابل اینتر پیش رو خواهد داشت.

آنچلوتی: شروع دشواری در لیگ قهرمانان داریم

به گزارش "ورزش سه"، پر افتخار ترین تیم لیگ قهرمانان اروپا فرداشب اولین بازی خود را در فصل جدید این مسابقات برگزار خواهد کرد و در یک دیدار سخت به مصاف اینتر می رود؛ دو تیمی که روی کاغذ از بیشترین شانس برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها برخوردار هستند.

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پیش از دیدار برابر اینتر گفت: "فضای متفاوتی نسبت به دسیما وجود دارد اما تصادفی نیست که این باشگاه 13 قهرمانی در لیگ قهرمانان را کسب کرده است. انگیزه خاصی در این مسابقات وجود دارد. انگیزه ما قبل از این بازی درست مثل همان انگیزه ای است که قبل از قهرمانی دهم داشتیم.

 

 

1643938

 

 

دشوار است بگویم که تیمی مدعی قهرمانی است یا نه. مادرید همیشه در رقابت حاضر است و ایده ما این است که حداکثر تلاش خود را انجام دهیم زیرا می دانیم چقدر برای مان مهم است. ما برای همه چیز مبارزه خواهیم کرد. این یک رقابت است که رئال مادرید را بسیار هیجان زده می کند. ما می دانیم که شروع سختی است زیرا اینتر تیم فوق العاده ای دارد و با مربی جدید بسیار هیجان انگیز است."

 

دیدار برابر اینتر: 'آنها با یک ایده جدید بازی می کنند و بازیکنان مهمی در اختیار دارند. این تیمی است که خوب بازی می کند و در یک لحظه عالی قرار دارد. این یک بازی بسیار غیر قابل پیش‌بینی خواهد بود."

 

وضعیت آلابا و مودریچ: "آلابا تمرین کرده و با ماست. او می‌تواند بازی کند. در مورد مودریچ ممکن است از ابتدا بازی نکند و استراحت داشته باشد اما در کنار ما خواهد بود."

 

پیشرفت چشمگیر وینیسیوس: "همه می‌بینند که تنها تفاوت این است که او در مقابل دروازه آرام تر است. او در مصاف های تک به تک بسیار خوب عمل می کند و امیدواریم که به این روند ادامه دهد. من سعی می‌کنم با وینیسیوس مانند دیگران رفتار کنم. با آن ها می گویم که روی کار خود تمرکز کنند. در مورد وینیسیوس باید بگویم که او بازی می‌کند و اعتماد به نفس پیدا کرده و از نظر بدنی نیز بهتر شده است."

 

 

1643535

 

دیدگاه‌ها