کد خبر : 1779899 | 23 شهریور 1400 ساعت 22:45 | 63.7K بازدید | 13 دیدگاه

روز خاص سرخپوشان در سرزمین آشنا؛

پرسپولیسی‌ها راضی از میهمان نوازی تاجیکستان (عکس)

باوجود تمام حرف و حدیث‌هایی که قبل از مسابقه وجود داشت، دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان با شرایط مطلوب میزبانی سپری شد.

به گزارش "ورزش سه"، در پایان بازی پرسپولیسی‌ها که از گل دقیقه 90 شادمان و خوشحال بودند، مقابل هواداران خودی پایکوبی انجام دادند و سپس به سراغ تماشاگران تیم رقیب رفتند و از میهمان نوازی آنها سپاسگزاری کردند؛ تماشاگرانی که از ابتدای مسابقه تا پایان، هیچ شعاری علیه میهمان ندادند.

 

 

1643963

 

 

 

این اولین بازی پرسپولیس پس از کرونا بود که در ورزشگاهی مملو از تماشاگر برگزار می‌شد. هوادارانی که بیشتر از ظرفیت ورزشگاه را پر کردند و در نخستین میزبانی تاریخشان از یک مسابقه لیگ قهرمانان، حسابی سنگ تمام گذاشتند و تا آستانه کشاندن بازی به وقتهای اضافه نیز پیش رفتند اما چند دقیقه کم آوردند.

 

جو ورزشگاه یک طبقه و 20 هزار نفری استقلال تاجیکستان، شباهت ویژه‌ای به استادیوم امجدیه و دهه 1340-50 فوتبال ایران داشت؛ جایی که هواداران فوتبال برای تماشای مسابقات هر هفته استادیوم را پر و تیم محبوبشان را تشویق می‌کردند.

 

 

 

1643962

 

 

نکته جالب اینکه در ورزشگاه استفاده از ماسک برای پیشگیری از کرونا الزامی بود اما تاجیکها که تنها 124 هموطن خود را در دو سال اخیر به خاطر کووید19 از دست داده‌اند، اغلب بدون ماسک مشغول تماشای بازی و تشویق استقلال بودند.

 

بازیکنان پرسپولیس از میهمان نوازی تاجیکها و جو فوق العاده ورزشگاه به شوق آمده بودند و به نظر از سفر به تاجیکستان و دیدار با استقلال راضی به نظر می‌رسیدند؛ اهمیت این نکته، به خاطر ماجراهایی است که قبل از سفر پرسپولیس به تاجیکستان رخ داد اما در دوشنبه، همه چیز متفاوت با آنی بود که تصور می‌شد - از استقبال در بدو ورود تا گودبای پارتی در استادیوم مرکزی شهر.

 

1643961

 

1643960

دیدگاه‌ها