کد خبر : 1779904 | 23 شهریور 1400 ساعت 23:10 | 56.1K بازدید | 30 دیدگاه

یانگ بویز 2-1یونایتد؛ شکست با دو اشتباه مرگبار

منچستریونایتد در مسابقه ای که در نیمه اول آن 10 نفره شد با نتیجه 2-1 برابر یانگ بویز شکست خورد.

یانگ بویز 2-1یونایتد؛ شکست با دو اشتباه مرگبار

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امروز در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا مهمان تیم سوئیسی یانگ بویز بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-1 به سود میزبان خاتمه یافت.

 

منچستریونایتد شروع خوبی داشت و توانست در دقیقه 13 به گل اول دست پیدا کند. پاس خوب برونو‌ فرناندز برای کریستیانو رونالدو با ضربه این بازیکن تبدیل به گل شد تا نتیجه 1-0 شود. البته اشتباه دروازه‌بان یانگ بویز نیز در به ثمر رسیدن این گل تاثیرگذار بود.

 

 

1643973

 

 

در حالی که منچستریونایتد بعد از گل بازی را تحت کنترل خود داشت یک اتفاق غیرمنتظره برای این تیم رخ داد. در دقیقه 35 آرون ون بیساکا بعد از خطای خشن روی بازیکن یانگ بویز با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد تا یونایتد خیلی زود 10 نفره شود.

 

رونالدو در ابتدای نیمه دوم می توانست روی یک ضد حمله گل دوم خود و منچستر یونایتد را به ثمر برساند اما درون محوطه جریمه سرنگون شد. فوق ستاره پرتغالی اعتقاد به خطای پنالتی داشت اما داور بازی را ادامه داد.

 

 

1643979

 

 

در دقیقه 66 حملات یانگ بویز نتیجه داد و این تیم توانست گل تساوی را به ثمر برساند. ضربه نیکولاس ناگامالئو در دهانه دروازه به گل اول تیم سوئیسی تبدیل شد تا نتیجه 1-1 شود.

 

در دقیقه 76 یانگ بویز می‌توانست گل برتری خود را هم به ثمر برساند اما بعد از یک کش و قوس درون محوطه جریمه منچستریونایتد ضربه سیباتچو به بیرون رفت.

 

 

1643974

 

 

در دقیقه 88 یانگ بویز باز هم این فرصت را داشت که گل برتری را به ثمر برساند اما ضربه ساندرو لائوپر واکنش فوق‌العاده داوید دخیا همراه شد تا دروازه یونایتد باز نشود.

 

در دقیقه 95 یانگ بویز بالاخره توانست گل دوم خود را هم به ثمر برساند. پاس به عقب عجیب و بد لینگارد مهاجم یانگ بویز یعنی سیباتچئو را در موقعیت تک به تک قرار داد و او نیز گلزنی کرد تا بازی با نتیجه 2-1 به سود تیم سوئیسی تمام شود.

دیدگاه‌ها