کد خبر : 1779910 | 23 شهریور 1400 ساعت 23:32 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت عزیزی خادم با شش قفله کردن فوتبال زنان!

رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز همراه با دیگر اعضای هیات‌رئیسه در آخرین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال زنان پیش از اعزام به تاشکند حضور پیدا کرد.

مخالفت عزیزی خادم با شش قفله کردن فوتبال زنان!

به گزارش "ورزش سه" در جمع بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی فوتبال زنان ایران، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت فوتبال زنان ایران گفت: چیزی که مهم است و مغفول مانده بود، وضعیتی بود که فوتبال زنان در گذشته داشته است. این بخش نحیف و ضعیف بود و متاسفانه روند حمایت از فوتبال زنان در چند سال اخیر که فدراسیون به سمت ورشکستی رفته بود سخت تر شد و عملا هیچ نگاه و برنامه‌ حمایتی از فوتبال زنان وجود نداشت. همین امر باعث شد فوتبال زنان بازگشت به عقب هم داشته باشد.

 

عزیزی‌خادم در ادامه درباره تصمیمات اخذ شده برای ارتقای فوتبال زنان گفت: شما شایستگی امکانات بیشتری را دارید و نسبت به 7 ماه گذشته روند بهتری از لحاظ امکانات داشته اید. امروز فوتبال زنان لباس متحد الشکل، پرواز اختصاصی و اردوهای منظم دارد. فدراسیون فوتبال علاقمندی، تئوری و گفتمانش مبتنی بر توسعه است و ممکن بود فدراسیونی بیاید که اصلا نگاهش به توسعه فوتبال زنان نباشد و فدراسیون سه قفله را شش قفله کند.

 

عزیزی خادم با اشاره به انعقاد رسمی قرارداد مربیان تیم ملی هم گفت: در راستای قرارداد شما کارهای حقوقی و اداری انجام شده و آن را در اختیار سرپرست دبیرکلی قرار داده ایم تا اقدامات مربوط به آن انجام گیرد و به آن رسمیت داده شود. ما آرام آرام پیش می رویم تا به اهدافمان برسیم.

 

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به مسابقات حساس پیش‌روی تیم ملی فوتبال زنان، گفت: آرزوی بهترین ها را شما دارم؛ برای ملت ایران بجنگید و سربلند باشید و قول می دهم به عنوان عضو کوچک و متصدی فوتبال، قوی تر از گذشته از فوتبال زنان حمایت کنم.

 

من برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم و از همین حالا منتظر درخشش و موفقیت و پیروزی شما دختران ایران در لباس تیم‌ملی هستم.

دیدگاه‌ها