کد خبر : 1779915 | 23 شهریور 1400 ساعت 23:51 | 51.5K بازدید | 2 دیدگاه

اتفاق عجیب در لیگ قهرمانان اروپا

بی سابقه؛ جشنواره پنالتی‌ها فقط در یک نیمه(عکس)

در جریان بازی بین دو تیم سویا و سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا یک اتفاق بی سابقه رخ داد.

بی سابقه؛ جشنواره پنالتی‌ها فقط در یک نیمه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به طور قطع در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا جذاب ترین مسابقات باشگاهی در در این قاره و حتی دنیا محسوب می‌شود و بسیاری از هواداران فوتبال را در سراسر جهان با خود همراه می کند.

 

فصل جدید این مسابقات امشب و با برگزاری دو بازی همزمان آغاز شد؛ در یکی از این بازی ها سویا در ورزشگاه سانچس پیسخوان میزبان تیم اتریشی سالزبورگ بود که در پایان این مسابقه با تساوی 1-1 پایان پذیرفت.

 

اما در جریان دیدار امشب بین دو تیم سویا و سالزبورگ یک اتفاق عجیب و غریب رخ داد که تا پیش از این هیچگاه در لیگ قهرمانان اروپا شاهد آن نبوده ایم.

 

ماجرا از این قرار بود که در این بازی پر برخورد و جنجالی چهار پنالتی توسط داور مسابقه اعلام شد. اما عجیب تر این که هر چهار پنالتی در نیمه اول بازی و تنها در 30 دقیقه اعلام شد؛ اتفاقی که برای اولین بار در این تورنمنت رخ داد.

 

در دقیقه 12 مسابقه سالزبورگ به پنالتی اول خود دست یافت. خطای بازیکن سویا باعث شد را که داور مسابقه بعد از مراجعه به VAR نقطه پنالتی را نشان دهد. کریم آدیمی پشت توپ ایستاد اما این فرصت را از دست داد.

 

 

1644007

 

 

کمتر از 10 دقیقه بعد خطای خسوس ناواس باعث شد یک پنالتی دیگر برای تیم اتریشی اعلام شود. این بار لوکا سوکیچ پشت توپ ایستاد و موفق شد ضربه خود را تبدیل به گل کند تا سالزبورگ با یک گل از سویا پیش بیفتد.

 

 

1644003

 

 

در دقیقه 37 و در حالیکه سالزبورگ با یک گل از حریف خود پیش افتاده بود یک پنالتی دیگر به سود این تیم اعلام شد. این بار هم لوکا سوکیچ پشت این ضربه ایستاد اما او نتوانست از این فرصت استفاده کند و فاصله را به دو گل افزایش دهد.

 

 

1644005

 

 

جشنواره پنالتی ها در سانچس پیسخوان همچنان ادامه داشت و این بار سویا بود که در دقیقه 42 به یک ضربه پنالتی دست یافت. ستاره کروات این تیم یعنی ایوان راکیتیچ ضربه خود را تبدیل به گل کرد تا بازی 1-1 شود. نکته جالب اینکه در نیمه دوم گلی وارد دروازه ها نشد تا یکی از عجیب ترین بازی های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه تساوی به پایان برسد.

 

 

1644008

دیدگاه‌ها