کد خبر : 1779916 | 23 شهریور 1400 ساعت 23:55 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاکا و هشدار جدی به ویرژیل فن‌دایک در مورد زلاتان

کاکا اسطوره باشگاه میلان دیدار برابر لیورپول در آنفیلد را شروع ایده‌آلی برای میلان بعد از بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا می‌داند.

کاکا و هشدار جدی به ویرژیل فن‌دایک در مورد زلاتان

به گزارش "ورزش سه"، روسونری پس از هشت سال به لیگ قهرمانان باز می گردد اما در 121 سال آنها هرگز در آنفیلد بازی نکرده بودند؛ اتفاقی که امسال رخ می دهد زیرا میلان در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول هم گروه شده و فردا شب اولین بازی خود را در مقابل این تیم در آنفیلد برگزار خواهد کرد.

 

کاکا، اسطوره برزیلی باشگاه میلان، پیش از این مسابقه صحبت کرده و می گوید: "من در آنفیلد بازی کرده‌ام که احساس زیبایی بوده است. شوخی ها را کنار بگذاریم این یک بازی خاص خواهد بود و شروع ایده آلی برای میلان محسوب می‌شود. بسیار سخت خواهد بود اما در میان همه اجزای تیم عملکردی عالی وجود دارد. ما ایبرا را داریم که به زودی 40 ساله می شود، بسیاری از استعدادهای جوان وجود دارند که قادر خواهند بود با حریفی در بالاترین سطح رقابت کنند."

 

 

1643157

 

 

کاکا در ادامه گفت: "این یک آزمایش بزرگ برای همه خواهد بود، حتی باشگاه قادر خواهد بود که بفهمد در سال‌های آینده روی کدام عناصر خود می تواند حساب باز کند. اگر میلان مانند بازی روز یکشنبه برابر لاتزیو جمع و جور و خوب عمل کند از آن لذت خواهیم برد. خیلی چیزها به دقایق اولیه بازی بستگی دارد و در عین حال سبک تیم های انگلیسی و ایتالیایی متفاوت است که این از زیبایی لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود. از طرفی بازیکنی مثل زلاتان نقش مهمی در تیم دارد و شما این موضوع را در بازی برابر لاتزیو دیدید. با وجود کسی مثل او، دلیلی برای حواس پرتی وجود ندارد، حتی اگر نام‌تان فن‌دایک باشد."

دیدگاه‌ها