کد خبر : 1779917 | 23 شهریور 1400 ساعت 23:59 | 38K بازدید | 3 دیدگاه

آلابا و‌ توضیح درباره حرکتی که بایرنی‌ها را ناراحت کرد

داوید آلابا، ستاره اتریشی رئال مادرید، درباره علت بوسیدن لوگوی رئال مادرید در مراسم معارفه اش توضیح داد.

آلابا و‌ توضیح درباره حرکتی که بایرنی‌ها را ناراحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، داوید آلابا یکی از بازیکنان جدیدی بود که در نقل و انتقالات تابستانی به رئال مادرید اضافه شد. ستاره اتریشی بعد از پایان قرارداد خود با بایرن مونیخ از این تیم جدا شد و به شکل آزاد به رئال پیوست. آلبا در مراسم معارفه خود در رئال مادرید لوگوی این باشگاه را بوسید که این مسئله با واکنش برخی هواداران بایرن و البته رئیس این باشگاه یعنی هربرت هاینر روبرو شد؛ جایی که هاینر در مصاحبه ای اعلام کرد از این حرکت آلابا تعجب کرده است.

 

داوید آلابا اکنون در مصاحبه ای درباره این حرکت در مراسم معارفه اش به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید صحبت کرده و می‌گوید: "برای من این روز هیجان انگیزی بود. از آمدنم خوشحال بودم و می خواستم نشان دهم که چقدر خوشحالم که توانستم با یک چالش جدید روبرو شوم. نمی خواستم کسی را تحریک کنم؛ مخصوصاً بایرن که سال های فوق العاده ای را در آنجا سپری کردم. من همیشه به باشگاه احترام می گذارم و آن را دوست دارم و هیچ حرکتی این مسئله را تغییر نمی‌دهد."

 

 

1636256

 

 

پوشیدن پیراهن شماره 4 سرخیو راموس: "شماره 27 که من در بایرن مونیخ می‌پوشیدم در بوندسلیگا مجاز نبود و باشگاه خواست که پیراهن شماره 4 را بر تن کنم. سرخیو راموس یک اسطوره است و عملکرد او در داخل و خارج از زمین این را نشان می دهد اما من آلابا هستم و نمی خواهم با دیگران مقایسه شوم. من در اینجا به دنبال چالش خودم هستم."

 

کمک تونی کروس برای جا افتادن در رئال مادرید: "وقتی ما اولین بار در رختکن یکدیگر را ملاقات کردیم لبخند زدیم. تونی به خصوص در ابتدای کار کمک زیادی به من کرد و باعث شد خودم را با شرایط مطابقت دهم. همچنین همسر او نیز کمک زیادی به همسر من کرد."

 

 

1632952

 

 

کار کردن زیر نظر کارلو آنچلوتی: "من بسیار خوشحالم که می توانم دوباره با او کار کنم؛ او به عنوان یک شخص بسیار صادق است و به عنوان یک مربی تجربه فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. در روز اول کارلو به زبان آلمانی از من استقبال کرد اما بعد از آن دیگر به زبان انگلیسی با یکدیگر صحبت می ‌کنیم."

دیدگاه‌ها