کد خبر : 1779920 | 24 شهریور 1400 ساعت 00:13 | 15.2K بازدید | 3 دیدگاه

تقدیر از بهترین‌های اروپا در استمفوردبریج (عکس)

اعضای تیم چلسی که چندی پیش موفق به کسب جوایز ویژه یوفا شدند، جایزه های خود را برای هواداران حاضر در ورزشگاه به نمایش گذاشتند.

 تقدیر از بهترین‌های اروپا در استمفوردبریج (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی پس از برگزاری یک مراسم باشکوه در ورزشگاه استمفورد بریج کار خود را در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا آغاز کرد.

 

در این مراسم که پیش از شروع بازی شب اول مرحله گروهی مقابل زنیت برگزار شد؛ اعضای تیم چلسی که چندی پیش موفق به کسب جوایز ویژه یوفا شدند، جایزه های خود را برای هواداران حاضر در ورزشگاه به نمایش گذاشتند.

 

1644023

 

چلسی که با کسب برد یک بر صفر مقابل سیتی، فاتح فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا شد، بخش عمده جوایز یوفا را که چندی پیش برگزار شد را به خود اختصاص داد؛ جوایزی که امشب توسط رئیس یوفا به بازیکنان و سرمربی این تیم اهدا شد.

 

1644026

 

الکساندر چفرین، رئیس یوفا که در ورزشگاه حضور داشت جوایز توماس توخل (بهترین مربی فصل)، جورجینیو (بهترین بازیکن فصل)، مندی (بهترین دروازه بان فصل) و کانته (بهترین هافبک فصل) را در میان تشویق هواداران چلسی به آنها اهدا کرد.

 

1644024

 

در مراسم اهدای این جوایز شاهد نور افشانی های زیبایی هم در ورزشگاه استمفورد بریج بودیم؛ ورزشگاهی که هواداران چلسی پس از پایان پاندمی کرونا بار دیگر توانسته اند با حضور در آن بازی های تیم شان در لیگ قهرمانان اروپا را از نزدیک تماشا کنند.

دیدگاه‌ها