کد خبر : 1779926 | 24 شهریور 1400 ساعت 00:54 | 16.6K بازدید | 12 دیدگاه

سولسشر: هنوز 5 بازی دیگر فرصت داریم

اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان، تاکید کرد که شاگردانش فرصت زیادی برای جبران این نتیجه دارند.

سولسشر: هنوز 5 بازی دیگر فرصت داریم

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ که امشب در اولین دیدارشان در فصل جدید لیگ قهرمانان میهمان تیم سوئیسی یانگ بویز بودند، ابتدا با گل کریس رونالدو پیش افتادند اما در ادامه دو گل دریافت کردند تا دست به خالی به خانه برگردند. این نتیجه در حالی رقم خورد که این تیم از دقیقه 35 با اخراج آرون ون‌بیساکا 10 نفر شد.

سولسشر در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" به نظر می رسید که یک امتیاز خوب از یک دیدار دشوار به دست خواهیم آورد. وقتی به گل اول می رسید، فکر می کنید که فرصت فوق العاده ای دارید و برای پیروزی کافی است اما متاسفانه اخراج همیشه تاثیرگذار است.

آرون از فاصله زیادی تکل زد. او توپ را زد اما در ادامه بازیکن حریف را هم. سخت است که تصمیم داور را زیر سوال ببریم اما او به قوزک پای بازیکن حریف ضربه نزد، بلکه ضربه اش به روی پای حریف برخورد کرد. اصلا قصد بدی از آن تکل نشد."

 

1643974

 

یونایتد در نیمه دوم دست به تغییر زد و با سه دفاع بازی کرد. سولسشر در این مورد گت:" در دقایق پایانی نیمه اول نشانه هایی دیدیم که آنها قصد دارند با استفاده از وینگ-بک‌های‌شان ارسال‌هایی انجام بدهند. فکر می کردم به خوبی با این مسئله مقابله کرده ایم. فکر می کنم روی گل اول کمی تنبل بودیم و البته بدشانس زیرا توپ به لوک شاو برخورد کرد و گل دوم واقعا از روی بدشانسی بود.

گل دوم یانگ بویز روی پاس رو به عقب اشتباه جسی لینگارد به ثمر رسید اما سولسشر دلیلی برای سرزنش مهاجم تیمش نمی‌بیند:" این اتفاقات در بازی رخ می دهد. فوتبال همین است. بالا و پایین دارد. هم لحظات فوق العاده دارید و همین لحظاتی که علیه شماست. او این شرایط را پشت سر خواهد گذاشت و ما هم.

ما برای صعود به 12 امتیاز نیاز داریم. باید در بازی های خانگی مان به پیروزی برسیم و یکی از دیدارهای خارج از خانه تا صعود کنیم. البته امشب یک فرصت از دست رفت اما سال گذشته ما دو بازی ابتدایی مان مقابل پی اس جی و لایپزیش را بردیم و همه فکر می کردند صعود می کنیم. بنابراین ما 5 داریم که باید 10 یا 12 امتیاز از آنها بگیریم."

دیدگاه‌ها