کد خبر : 1779933 | 24 شهریور 1400 ساعت 01:15 | 11.1K بازدید | 4 دیدگاه

مگوایر: بهترین بازی‌مان را ارائه ندادیم

هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، پس از شکست 2-1 مقابل یانگ بویز، در مورد تغییرات تاکتیکی تیمش در این دیدار صحبت کرد.

مگوایر: بهترین بازی‌مان را ارائه ندادیم

به گزارش "ورزش سه"، یونایتدها در حالی در این دیدار با یک گل در وقت های اضافی نیمه دوم شکست خوردند که ابتدا با گل کریس رونالدو پیش افتادند اما در ادامه با اخراج آرون ون بیساکا 10 نفره شدند و حریف سوئیسی با استفاده از این برتری، توانست به دو گل دست پیدا کند و به پیروزی برسد.

در ابتدای نیمه دوم، اوله گنار سولسشر دست به یک تعویض شد و رافائل واران را به جای دونی فن د بیک به زمین فرستاد تا با سه مدافعان بازی کند؛ تغییری که تا آخرین دقایق بازی، یک امتیاز را برای شیاطین سرخ به همراه داشت اما در نهایت یانگ بویز روی اشتباه جسی لینگارد به گل برتری رسید.

مگوایر به تلویزیون اختصاصی باشگاه منچستریونایتد گفت:" ما نیمه دوم را خوب شروع کردیم. فکر می کنم تغییر آرایش به ما کمک کرد تا مقابل ارسال‌ها بسیار بهتر دفاع کنیم. دیدید که در آخرین دقایق نیمه اول آنها ارسال  های زیادی داشتند و با چهار مدافع ما نمی توانستیم به خوبی محوطه جریمه را کنترل کنیم.

 

1643977

شکل جدید به ما کمک کرد تا خیلی خوب کار کنیم. ما روی موقعیت هایی که خیلی جدی نبودند، دو گل دریافت کردیم. ما خودمان را در موقعیت خوبی قرار داده بودیم. بازی دشواری بود؛ در یک زمین سخت، دور از خانه و با 10 بازیکن. ما راحت به نظر می رسیدیم. گل خیلی بدی خوردیم و واقعا بدشانس بودیم.

ما بهترین بازی مان را ارائه ندادیم و در سمت دیگر زمین خیلی خطرناک ظاهر نشدیم. اما خیلی منسجم بودیم و موقعیت های زیادی ندادیم اما در نهایت ضربه نهایی را خوردیم.

این اولین بازی گروه بود. هنوز بازی های زیادی برای جبران وجود دارد و باید این کار را انجام بدهیم."

دیدگاه‌ها