کد خبر : 1779950 | 24 شهریور 1400 ساعت 08:10 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

مصطفی هاشمی: لیگ بسکتبال ۱۰ تیمی با کیفیت است

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: همه می‌دانند که لیگ برتر با حضور ۱۰ تیم کیفیت بالاتری دارد.

مصطفی هاشمی: لیگ بسکتبال ۱۰ تیمی با کیفیت است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مصطفی هاشمی درباره شرایط تیم مهرام تهران برای شروع لیگ برتر بسکتبال، توضیح داد: ما هم مثل همه تیم‌ها در حال تمرین سخت هستیم و بازیکنان هم برای انتخاب تیم هدفگذاری‌ کرده‌اند، پس با تعهد و انگیزه تمرین می‌کنند تا برای ۲۲ مهر که شروع مسابقات است، آماده شویم.

 

او در پاسخ به این سوال که صمد نیکخواه بهرامی چه زمانی به تمرینات مهرامی‌ها اضافه می‌شود؟ توضیح داد: او در مسافرت خارج از کشور است و فعلا زمان آمدنش را نمی‌دانم. گویا کارهای شخصی دارد که باید آن‌ها را انجام دهد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا لیگ بسکتبال ایران ظرفیت پیگیری با ۱۶ تیم را دارد؟ توضیح داد: به نظر من برای پاسخ به این سوال بهتر است مسئولان فدراسیون جواب بدهند، چرا که من در کم و کیف کار نیستم، شاید اصلا نظر شما نباشد که لیگ ۱۶ تیمی پیگیری شود، اما گاها ناچار هستید تصمیماتی بگیرید که برخلاف میل شماست.

 

سرمربی تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که آیا با این اقدام موافق است؟ اظهار کرد: اگر بپرسید صادقانه می‌گویم که ۷ - ۸ تیم داریم که رقابت جذابی خواهند داشت، اما باید شرایط را در نظر گرفت. لیگ پارسال ۱۶ تیمی بود و امسال اگر بخواهند به یکباره تیم‌ها را کنار بگذارند، حاشیه ساز خواهد شد. بهتر است کم کم این اتفاق رخ دهد.

 

سرمربی مهرام در پاسخ به این سوال که آیا این افزایش تعداد تیم‌ها باعث توسعه می‌شود؟ توضیح داد: من فکر می‌کنم دکتر طباطبایی و همه‌ می‌دانند اگر لیگ قوی بخواهید، ۸ تا ۱۰ تیم خوب است، اما امسال نمی‌توانید تعداد تیم‌ها را کم‌ کنید چون سال گذشته ۱۶ تیم داشتیم. به نظر می‌شود به تدریج تعداد تیم‌ها را کمتر کرد اما قبول دارم که توسعه بسکتبال، به افزایش تیم‌ها بستگی دارد.

 

هاشمی در واکنش به این موضوع که با این توضیحات، او با بالا بودن تعداد تیم‌ها مخالف است، تصریح‌ کرد: این مسئله‌ کرونا هم تاثیرگذار است. چون پارسال هم لیگ با ۱۶ تیم بود و نمی‌شود یکباره تعداد تیم‌ها را کاهش داد. می‌شود به تدریج تعداد تیم‌ها را کاهش داد تا به یک استاندارد مناسب برسیم.

دیدگاه‌ها