کد خبر : 1779973 | 24 شهریور 1400 ساعت 10:55 | 114.9K بازدید | 27 دیدگاه

هیجان رونالدو و رنج لینگارد و ون بیساکا

چرا طرفداران یونایتد تا مرز دیوانگی رفتند!

منچستریونایتد شب گذشته در حالی در لیگ قهرمانان برابر یانگ بویز شکست خورد که گلزنی مجدد کریستیانو رونالدو باعث شده بود هواداران این تیم سر از پا نشناسند.

چرا طرفداران یونایتد تا مرز دیوانگی رفتند!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله گونار سولسشر شب گذشته در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان در سوییس به مصاف یانگ بویز رفتند و موفق شدند خیلی زود با گلزنی ستاره پرتغالی خود از حریف پیش بیفتند. اما تیم مهمان در وقت‌های تلف شده شرایط را تغییر داد و با گلی که به ثمر رساند باعث شد اولین بازی اروپایی یونایتد پس از بازگشت رونالدو به خاطره تلخی تبدیل شود.

پس از شروع بازی و گلزنی رونالدو در کمتر از 20 دقیقه، بسیاری از هواداران و کارشناسان فوتبال به تحسین این بازیکن و گلی که به ثمر رساند پرداختند.

1644121

بی تی اسپرت پس از گل رونالدو در توییترش نوشت:« باید هم او گلزنی می‌کرد، اینطور نیست؟! کریستیانو رونالدو گل برتری منچستریونایتد برابر یانگ بویز را به ثمر رساند! سه گل در دو بازی. بازگشتی افسانه‌ای به شیاطین سرخ تا این جای کار!»

 

1644122

گری لینه‌کر نیز در توییترش نوشت:« چه چیزی باعث شد گلزنی رونالدو این قدر طول بکشد؟ او 13 دقیقه زمان لازم داشت تا در بازگشتش به لیگ قهرمانان با یونایتد گل بزند.»

 

1644123

یکی دیگر از کاربران نوشت:« می‌توانید درک کنید که این پاس برونو فرناندز برای یافتن کریستیانو رونالدو تا چه حد دیوانه‌وار بود؟»

 

1644124

یکی از طرفداران بازیکن پرتعالی نوشت:« کریستیانو رونالدو با تنها 22 دقیقه حضور در میدان با رکورد گل‌های زده مسی در جریان بازی در فصل قبل برابری کرد. او بهترین بازیکن دنیا برای من است.»

 

1644125

 

کاربری که نام مستعار دروازه‌بان بارسلونا را برای خود انتخاب کرده نیز نوشت:« کریستیانو رونالدو. بزرگترین بازیکنی که بوده، هست و خواهد بود.»

اخراج آرون ون بیساکا در نیمه اول تاثیر بسیاری در شرایط به وجود آمده داشت و یانگ بویز موفق شد از برتری نفری خود در زمین استفاده کرده تا بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت روی اشتباه ژسه لینگارد گل پیروزی را نیز وارد دروازه حریف کند. این اتفاق برای یونایتد باعث ناامیدی بود چون همه چیز خیلی خوب شروع شده بود...

با این حال پس از همین صحنه بود که همه چیز رو به افول رفت، گل تساوی پس از اخراج ون بیساکا به ثمر رسید و در نهایت همه چیز به اشتباه ناشیانه لینگارد ختم شد. این اتفاقی بد و مضحک برای این بازیکن به حساب می‌آمد که به تازگی موفق شده بود جایگاهش در ترکیب یونایتد را بار دیگر پس بگیرد.

 

1644127

یکی از هواداران یونایتد نوشت:« ون بیساکا بدترین بازیکن ما تا به این جای فصل بوده است.»

 

1644130

دیگری مدعی شد:« نه. نیازی نبود ون بیساکا چنین خطایی انجام دهد.»

 

1644131

یکی از حامیان شیاطین سرخ نوشت:« ما همچنان از این گروه صعود خواهیم کرد، کارت قرمز ون بیساکا همه چیز را تغییر داد اما تعویض‌های اوله فاجعه بودند.»

 

1644132

یکی از کاربران با تمسخر تعویض سولسشر نوشت:« قیافه جیدون سانچو وقتی پس از اخراج ون بیساکا، شماره خودش را روی تابلو تعویض می‌بیند.»

 

1644133

اسکواکا فوتبال در توییترش نوشت:« مومی انگامالو بیشتر از تمامی بازیکنان منچستریونایتد در زمین تکل زد و شوت به سمت چارچوب داشت. او گل مساوی تیمش را به ثمر رساند.»

هرچند بعضی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی به حمایت از لینگارد پرداختند و سعی کردند با ارسال پیام‌هایی در حمایت از او، شرایط را پس از اشتباه مرگبار این بازیکن به سود او تلطیف کنند.

 

1644135

یکی از کاربران خطاب به این بازیکن نوشت:« سرت را بالا بگیرد مرد، اشتباه پیش می‌آید و هنوز زمان زیادی برای تغییر اوضاع باقی مانده است.»

 

1644136

یکی از طرفداران یونایتد نوشت:« ما هنوز به تو افتخار می‌کنیم. »

تمام احساسات شب گذشته طرفداران یونایتد را می‌توان در دو کلمه خلاصه کرد: هیجان و رنج.

 

1644137

اکانت بی‌تی اسپرت نیز در توصیف شب دشوار یونایتد نوشت:« درد.»

دیدگاه‌ها