کد خبر : 1779979 | 24 شهریور 1400 ساعت 11:47 | 5.4K بازدید | 2 دیدگاه

پشت پرده ابطال انتخابات فدراسیون بدنسازی

رسانه‌ها در حالی از ابطال انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خبر داده‌اند که پشت پرده این موضوع عجیب و البته جالب است.

پشت پرده ابطال انتخابات فدراسیون بدنسازی

 به گزارش "ورزش سه" از میزان، مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ۱۳ دی سال ۱۳۹۹ به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار و در پایان عبدالمهدی نصیرزاده با کسب ۲۸ رای از مجموع ۴۳ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

 

پس از برگزاری این انتخابات، کاوه درودی دبیر سابق فدراسیون بدنسازی و یکی از کاندیدا‌های ریاست این فدراسیون به دلیل حضور یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست فدراسیون در رأی‌گیری، از وزارت ورزش و جوانان به عنوان مجری برگزاری انتخابات، به دیوان عدالت اداری شکایت کرد که منجر به صدور حکم بدوی شد.

اما اصل ماجرا چیست؟ داستان از این قرار است که این کاندیدای شکست خورده که حتی موفق به کسب یک رأی هم از مجموع ۴۳ رأی مأخوذه نشده است در اقدامی عجیب بابت حضور یارمحمدیان که در آن زمان ریاست هیئت اصفهان را بر عهده داشت در رأی‌گیری دست به شکایت از وزارت ورزش زده است در حالی‌که عملاً این اتفاق تأثیری در روند فرد پیروز انتخابات نداشته است.

 

یارمحمدیان، رقیب اصلی نصیرزاده در انتخابات فدراسیون بدنسازی در همان زمان ریاست هیئت اصفهان را بر عهده داشته و همان زمان نیز انتقاداتی از سوی نصیرزاده نسبت به این حق رأی صورت گرفت، اما در نهایت این فرد با وجود رأیی که به خود داد نیز موفق به رسیدن به صندلی ریاست نشد و عملاً این اتفاق هیچ تأثیری در نتیجه انتخابات به وجود نمی‌آورد.

 

حالا وزارت ورزش و جوانان این فرصت را دارد تا با ارائه ادله مستند و مبتنی بر مدارک قانونی نسبت به صدور رأی بدوی اعتراض لازم را داشته باشد و از ایجاد تنش و بی‌نظمی در این فدراسیون و در رأس آن ورزش کشور جلوگیری کند چرا که در این صورت سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

 

فدراسیون بدنسازی با حضور نصیرزاده و ساماندهی به انجمن‌ها و کمیته‌های مختلف، جان تازه‌ای گرفت به طوری که در این مدت کوتاه 8 ماهه حضور وی مسابقات زیادی برگزار شد و اعزام‌های زیادی در رشته‌ها مختلف به مسابقات بین‌المللی صورت گرفت که نشان از روند موفقیت‌آمیز کاری فدراسیون دارد. اینکه اگر قرار باشد با ابطال این انتخابات مجددا کار به سرپرستی بکشد بدون شک تمام این زحمات بر باد خواهد رفت.

دیدگاه‌ها