کد خبر : 1779980 | 24 شهریور 1400 ساعت 11:45 | 24.7K بازدید | 9 دیدگاه

لئوناردو:

بعید است امباپه در پایان فصل از PSG برود

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، معتقد است که کیلیان امباپه در پایان فصل 22-2021 از این تیم جدا نخواهد شد.

بعید است امباپه در پایان فصل از PSG برود

به گزارش "ورزش سه"، هنوز 15 روز از پایان یک فصل دیگر از اتفاقات درام کیلیان امباپه نگذشته و لئوناردو همین حالا در تدارک فصل بعدی آن است. مدیر ورزشی پی اس جی در مصاحبه با کانال پلاس فرانسه به انتقاد از رئال مادرید پرداخته و می‌گوید که هیچکس نمی‌تواند پی اس جی بدون امباپه را تصور کند.

مذاکرات با رئال:« ما از رفتار رئال مادرید خشنود نیستیم. آغاز مذاکرات برای یکی از بهترین بازیکنان دنیا در هفته پایانی پنجره نقل و انتقالات موقعیتی را ایجاد کرد که ما آن را دوست نداشتیم. ما موضع خودمان درباره این پیشنهاد را به صورت علنی اعلام کردیم. مبلغ این پیشنهاد کافی نبود، کمتر از مبلغی بود که پرداخت کرده بودیم. آخرین پیشنهادی که آنها درباره‌اش صحبت می‌کنند هرگز به دست ما نرسید. شما نمی‌توانید به مدت دو، سه یا چهار ماه برای بازار نقل و انتقالات برنامه‌ریزی کنید و سپس به این شکل برنامه‌هایتان را تغییر دهید.»

 

1644161

 

تمدید:« من فکر نمی‌کنم امباپه در پایان فصل از باشگاه جدا شود. هیچکس نمی‌تواند آینده پی اس جی را بدون امباپه تصور کند.»

رابطه با باشگاه:« رابطه کیلیان با پاری سن ژرمن عمیق است. به همین دلیل است که ما نظری درباره جدایی او نداریم. کیلیان یکی از نمادهای بزرگ باشگاه است و تنها دلیل این نیست که او بازیکنی فرانسوی یا یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او همیشه همینطور بوده که افراد بسیاری دوستش داشته باشند.»

مثلث هجومی:« مثلث مسی، نیمار و امباپه چیزی نیست که بخواهیم فقط یک سال شاهد آن باشیم. من فکر می‌کنم آنها مکمل هم هستند و هرکدام از آنها در ژانر شخصیتی خود شماره یک به حساب می‌آیند. من حسادتی بین آنها نمی‌بینم.»

دیدگاه‌ها