کد خبر : 1779985 | 24 شهریور 1400 ساعت 12:07 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

شادی تالیسکا و ابوبکر، روی جلد الریاضیة (عکس)

روزنامه الریاضیة برای دومین روز متوالی تصویر صفحه نخست خود را به پیروزی نمایندگان عربستان برابر تیم های ایرانی اختصاص داد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، النصر با تک گل وینسنت ابوبکر از سد تراکتور گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. روزنامه الریاضیة که روز گذشته و پس از برتری الهلال برابر استقلال تصویر بزرگی از لحظه شادی گومیس را روی جلد خود برده بود، امروز نیز و پس از پیروزی دیگر تیم شهر ریاض، تصویری از شادی ویژه تالیسکا و ابوبکر را در صفحه نخست خود قرار داد.

 

الریاضیة با عکسی از لحظه شادی دو نفره تالیسکا و ابوبکر و با تیتر "براندازی ایرانی" به پیروزی این تیم پرداخته است. این روزنامه در ادامه تمجید از گلزن این بازی نوشته است: النصر این پیروزی را مدیون وینسنت ابوبکر کامرونی است که در دقیقه 11 تک گل این بازی را به ثمر رساند. این دومین بار است که النصر پس از شکست حریفش با یک گل، به مرحله یک چهارم نهایی می رسد. آنها سال گذشته با تک گلی که عبدالرزاق حمدالله در دیدار برابر التعاون به ثمر رساند، راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند اما در آن سال و در بازی نیمه نهایی در ضربات پنالتی، با نتیجه 5 بر 3 مغلوب پرسپولیس شدند.

 

1644165

 

این روزنامه با اشاره به مصدومیت عبدالله العمری اعلام کرد که او با وجود توصیه پزشکان به عدم حضور در این بازی، با اصرار خودش در ترکیب النصر به میدان رفت و بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. الریاضیة همچنین به بازی خوب اندرسون تالیسکا پرداخته و نوشته است که این بازیکن نخستین پاس گل خود در لیگ قهرمانان آسیا را به ثبت رساند. او پیش از این به همراه گوانگژو اورگرانده، در رقابت های ACL موفق به زدن 6 گل شده بود و تاکنون پاس گلی را به هم تیمی هایش نداده بود.

 

الریاضیة همچنین با تمجید از خط دفاعی النصر در تقابل با تراکتور نوشته است که محمد الفتیل و محمد قاسم دو خرید جدید النصر در نخستین دیداری که با یکدیگر از ابتدا و در کنار هم به میدان رفتند، عملکرد خوبی داشتند. این دو نفر تابستان امسال به این تیم پایتخت نشین پیوسته اند. با توجه به غیبت های پرتعداد در خط دفاعی النصر و عدم حضور بازیکنانی نظیر عبدالله مادو و علی لاگامی، این دو بازیکن تازه وارد فرصت درخشش به مهاجمین تراکتور را ندادند.

 

1644164

 

این روزنامه همچنین به شکسته شدن رکورد کلین شیت های محمدرضا اخباری اشاره و نوشت که وینسنت ابوبکر پس از 461 دقیقه بسته نگه داشته شدن دروازه تراکتور، به این تیم گل زد. تیم ایرانی در پنج دیدار متوالی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و به مدت 450 دقیقه دروازه اش را بسته نگه داشته بود و تنها در تساوی 3 – 3 برابر پاختاکور گل خورده بود. ابوبکر با گلی که در دقیقه 11 وارد دروازه تراکتور کرد، به رکورد اخباری پایان داد.

 

1644163

 

معتبرترین روزنامه عربستان در پایان به تغییرات گسترده در ترکیب النصر در بازی با تراکتور و نسبت به آخرین دیدار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا برابر السد اشاره کرده و نوشته است که 6 بازیکن این تیم که در دیدار برابر قهرمان قطر به میدان رفته بودند، شب گذشته و در تقابل با شاگردان فیروز کریمی غایب بودند. بازیکنانی نظیر پتروس برزیلی و نورالدین امرابط از النصر جدا شدند و نفراتی نظیر عبدالرزاق حمدالله، عبدالله مادو و علی لاگامی به دلیل محرومیت و عبدالمجید الصلیهم به دلیل مصدومیت غایب بودند.

دیدگاه‌ها