کد خبر : 1779992 | 24 شهریور 1400 ساعت 12:21 | 31.7K بازدید | 1 دیدگاه

برگی از تاریخ 

خداداد عزیزی بالاتر از همه (عکس)

تیم ملی پر امید ایران از رسیدن به رقابت های المپیک1992بارسلون بازماند. تیمی که بعدها تعدادی از ستاره های آن به جام جهانی رسیدند.

به گزارش"ورزش سه "، رقابت های مقدماتی المپیک بارسلون برای تیم ملی پر امید ایران یکی از تلخ ترین رقابت هایی است که در حافظه مردان بزرگ آن سالها باقی مانده است . تیم خوش دست حسن آقا حبیبی با مشکلات خود ساخته در آغاز رقابت ها و شکست دو برصفر برابر قطر دردوحه هر کاری کرد نتوانست در روز آخر رقابت ها به دور دوم انتخابی آسیا برسد و در نهایت جنگ تفاضل گل را به قطر باخت.


حضور ستاره های آن سالها شامل خداداد عزیزی ، میرشاد ماجدی، افشین پیروانی ، رضا رضایی منش ، بهزاد داداش زاده، ،حسین خطیبی، علیرضا پورمند و ... نیز نتوانست تیم پر امید ایران را رهنمون دور بعدی رقابت ها کند.


در تصویری کم تکرار ازآن رقابت ها ، خداداد عزیزی  را با پرشی بلند، بالاتر از مدافع  امارات در تهران می بینم. دیداری که با بدشانسی ایران در تهران با نتیجه 2بر2 مساوی به پایان رسید و یکی از دلایل عدم صعود ایران از گروه بود.دیداری که با گل ثانیه های پایانی پیروانی می توانست به نفع ایران تمام شود،ولی داور مسابقه گل را نپذیرفت تا ایران در ادامه راه شانس صعود را هم از گروه از دست بدهد.

 

1644180

دیدگاه‌ها