کد خبر : 1779995 | 24 شهریور 1400 ساعت 12:35 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار افشین ملایی با رئیس کمیته ملی المپیک

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این فدراسیون را ارائه کرد.

دیدار افشین ملایی با رئیس کمیته ملی المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، افشین ملایی رئیس و محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی با حضور در کمیته ملی المپیک با سیدرضا صالحی امیری دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

در این دیدار رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گزارشی از اقدامات صورت گرفته این فدراسیون در دوران کرونا را ارائه و تاکید کرد که طرح‌ها و برنامه‌های جدیدی را هم برای اجرا در ماه های باقی مانده سال در نظر گرفته‌اند.

 

ملایی در این دیدار دغدغه اصلی فدراسیون را کمک به رفع کم تحرکی بین مردم و افزایش فعالیت بدنی آنها عنوان کرد و گفت: در همین راستا برنامه‌های متنوعی را برای خانواده طراحی کردیم.

 

وی ادامه داد: دومین دوره لیگ تندرستی را با هدف افزایش میزان فعالیت بدنی اقشار مختلف در خانه یا محل کارشان در دستور کار داریم که از اوایل مهرماه با مشارکت تمام ارگان‌ها و دستگاه ها در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

 

در این دیدار سیدرضا صالحی امیری با تقدیر از اقدامات فدراسیون ورزش‌های همگانی ابراز امیدواری کرد اجرای این طرح‌ها بتواند به تامین سلامت مردم کمک کند.

 

رئیس کمیته ملی المپیک آمادگی کمیته برای ارائه هر گونه کمک به فدراسیون ورزش‌های همگانی برای تامین سلامت مردم را اعلام کرد.

دیدگاه‌ها