کد خبر : 1779999 | 24 شهریور 1400 ساعت 12:37 | 73.7K بازدید | 36 دیدگاه

با حضور مسئولان رونمایی شد؛ 

سپاهان اولین خریدار جدی توپ‌انداز(عکس)

با حضورجمعی از مسئولان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و همینطور باشگاه سپاهان دستگاه توپ انداز فوتبال تحویل این باشگاه اصفهانی شد.

سپاهان اولین خریدار جدی توپ‌انداز(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عصر روز گذشته سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه طی مراسمی که در آن مسئولان برخی از سازمان‌های ورزشی، علمی، تحقیقاتی، فناوری و ... حضور داشتند، دستگاه توپ‌انداز تحویل باشگاه سپاهان شد.


در بخشی از این مراسم که در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان با تقدیر از نقشی که این مجموعه برای آماده سازی تمرینات تیم ملی و میزبانی از آن داشت، از زمان ورود اولین دستگاه توپ‌انداز صحبت کرد که به دوران حضور کی‌روش در کمیته فوتبال ایران و بازی‌های دوستانه پیش از شروع جام جهانی بازمی‌گشت. 


البته دستگاهی که روز گذشته در تمرین تیم فوتبال سپاهان با حضور مسئولان اجرایی و دانشگاهی کشور رونمایی شد، تولید داخلی است و توسط مرکز ملی نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی تولید شده ست.


حالا سپاهان به عنوان اولین باشگاه مطرح کشور برای خریداری این تکنولوژی داخلی پیشقدم شده و باید دید خروجی آن چطور خواهد بود و چطور می‌تواند به بهبود شرایط فنی گلرهای این تیم کمک کند.  


البته یک موضوع حایز اهمیت دیگر در استفاده از این تکنولوژی مزیتی است که برای مربی دروازه‌بان های تیم های مختلف دارد و آنها که به دلیل شوت‌های پرتعداد در هر جلسه تمرینی معمولا با مشکلات بدنی و به خصوص زانو مواجه می‌شوند، دیگر لازم نیست در طول جلسات تمرینی مدام خودشان برای آماده کردن گلرها و تمرین دادن به آنها کار بدنی کنند و این موضوع که انرژی زیادی را هم می‌گیرد به مربی گلرها خواهند سپرد.

 

1644186

 

1644188

 

1644187

 

1644185

دیدگاه‌ها