کد خبر : 1780000 | 24 شهریور 1400 ساعت 12:40 | 262.5K بازدید | 54 دیدگاه

پایان دعوای حسین و سباستین با یک کارت زرد

کنعانی به سوریا هیس داد و جنجال شد(عکس)

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ایرانی الاهلی در نخستین حضور خود با پیراهن این تیم، با سباستین سوریا مهاجم قطر اس سی درگیر شد.

کنعانی به سوریا هیس داد و جنجال شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته نخست رقابت های لیگ ستارگان قطر، از روز شنبه آغاز شد و در یکی از این دیدارها، الاهلی در استادیوم سحیم بن حمد میهمان قطر اس سی بود و تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید. محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ایرانی الاهلی که پس از جدایی از پرسپولیس راهی لیگ قطر شد، نخستین بازی رسمی خود را برای تیم جدیدش انجام داد که البته با حواشی نیز همراه بود.

 

الاهلی که در 9 بازی گذشته خود از جمله دیدارهای هفته پایانی لیگ ستارگان در فصل گذشته و همچنین جام ستارگان هرگز موفق به ثبت کلین شیت نشده بود و در این بازی ها 20 مرتبه دروازه خود را باز شده دیده بود، در نخستین حضور محمدحسین کنعانی زادگان در خط دفاعی، مقابل قطر اس سی دروازه اش را بسته نگه داشت و به تساوی بدون گل رسید.

 

کنعانی زادگان در این بازی 90 دقیقه برای تیمش به میدان رفت و اجازه خودنمایی به ستاره های خط حمله قطر اس سی از جمله آیزاک آم بنزا و سباستین سوریا نداد و الاهلی در گام نخست یک امتیاز مهم را برابر تیم خوب قطر اس سی کسب کرد که خاوی مارتینز بازیکن سابق بایرن مونیخ را نیز در ترکیب خود داشت.

 

اما در دقایق پایانی این دیدار، مدافع ایرانی الاهلی با سباستین سوریا مهاجم اروگوئه ای الاصل قطر اس سی وارد یک درگیری فیزیکی شد که در نهایت کنعانی یک کارت زرد نیز از داور مسابقه دریافت کرد. در این صحنه، یک پاس توسط بازیکنان قطر اس سی برای سوریا ارسال شد که او به همراه کنعانی در تلاش برای رسیدن به توپ بودن که در کنار خط عرضی و پس از تنه محکمی که مدافع سابق پرسپولیس به سوریا زد، این مهاجم نقش بر زمین شد.

 

1644190

 

1644193

 

1644194

 

1644195

 

1644192

 

1644191

 

1644189

 

سباستین سوریا که سابقه سالها بازی مقابل تیم ملی ایران را نیز در کارنامه دارد، در این صحنه به تصمیم داور معترض بود و اعتقاد داشت روی او خطایی صورت گرفته است. در ادامه نیز او با کنعانی زادگان وارد مجادله لفظی شد. در حالیکه در تصاویر تلویزیونی مشخص است که سوریا در حال به کار بردن کلماتی بر زبان است، کنعانی با نشان دادن علامت هیس، او را دعوت به سکوت کرد.

 

اما شیطنت های سوریا تمامی نداشت تا اینکه کنعانی زادگان از کوره در رفت و دست راستش را روی صورت سوریا گذاشت که این مسئله با بزرگ نمایی مهاجم قطر اس سی نیز همراه شد. جایی که او صورت خود را بین هر دو دستش گرفت و اینگونه نشان داد که ضربه محکمی به صورت او برخورد کرده در حالیکه داور روی این صحنه دید خوبی داشت و بخاطر دست آرامی که کنعانی روی صورت سوریا گذاشت، به او یک کارت زرد نشان داد.

 

تمارض عجیب سوریا و روی زمین افتادن او، باعث واکنش هایی در فضای مجازی نیز همراه شد و یک صفحه اینستاگرامی قطری، حرکت سوریا را با تمارض های عجیب و غریب نیمار بازیکن برزیلی پاریس سن ژرمن مقایسه کرد. به هر شکل این دیدار در پایان بدون گل و با تقسیم امتیازات دو تیم به پایان رسید.

دیدگاه‌ها