کد خبر : 1780014 | 24 شهریور 1400 ساعت 15:47 | 19.1K بازدید | 18 دیدگاه

لوتار ماتیوس:

هیچ تیم اسپانیایی و ایتالیایی در حد قهرمانی نیست

اسطوره فوتبال آلمان تیم های اسپانیایی و ایتالیایی را دارای قدرت لازم برای فتح لیگ قهرمانان نمی بیند.

هیچ تیم اسپانیایی و ایتالیایی در حد قهرمانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، دور اول لیگ قهرمانان از شب گذشته آغاز شد و 3 تیم اسپانیایی بارسا، سویا و ویارئال نتوانستند از سد حریفان شان بگذرند. سویا در سانچس پیسخوان برابر سالزبورگ به تساوی 1-1 رسید. بارسا در نوکمپ با سه گل به بایرن باخت و ویارئال نیز در زمین خود برابر آتالانتا با تساوی متوقف شد.

امشب نیز رئال مادرید در سن سیرو باید به مصاف اینتر برود.

 

 

1642771

 

 

لوتار ماتیوس اسطوره فوتبال آلمان معتقد است تیم های اسپانیایی در حال حاضر قدرت رقابت با تیم های انگلیسی و حتی آلمانی را ندارند.

او به اسکای آلمان گفت:«هر 4 تیم انگلیسی حاضر در لیگ قهرمانان کاملا خود را تقویت کرده و قوی شده اند. شروع خوبی هم در فصل جدید داشته اند. پی اس جی با مسی و دیگر خریدهایش، روی کاغذ یکی از شانس های مسلم قهرمانی است و سپس به بایرن می رسیم. اگر بایرن به مشکل مصدومیت بازیکنانش برخورد نکند، می تواند یک مدعی جدی محسوب شود. اینها گزینه های من برای قهرمانی چمپیونزلیگ هستند.»

 

 

1644093

 

 

ماتیوس ادامه داد:« فعلا هیچ تیم اسپانیایی و ایتالیایی را در حد قهرمانی نمی بینم. جدایی لیونل مسی، گریزمان، سرخیو راموس و واران، بارسا و رئال را تضعیف کرده است. اشرف و لوکاکو هم به اینتر قدرت بیشتری داده بودند که هر دو جدا شدند. میلان پس از سال ها به لیگ قهرمانان برگشته و یووه هم پس از رفتن رونالدو دیگر قدرت سابق را نخواهد داشت. اتلتیکو هم با وجود بازیکنان خوبش، از نظر من شانسی ندارد.»

 

 

دیدگاه‌ها