کد خبر : 1780018 | 24 شهریور 1400 ساعت 14:15 | 73.3K بازدید | 6 دیدگاه

رونالدو جبران کرد؛ یادگاری بعد از شوت خطرناک

کریستیانو رونالدو، خرید جدید منچستریونایتد، پیراهنش در دیدار برابر یانگ بویز را به ماموری اهدا کرد که پیش از بازی بر اثر برخورد شوت این بازیکن به او آسیب دیده بود.

رونالدو جبران کرد؛ یادگاری بعد از شوت خطرناک

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره پرتغالی شب گذشته پس از 12 سال برای اولین بار با پیراهن منچستریونایتد به میدان رفت و موفق شد در دقیقه 13 دیدار برابر یانگ بویز در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان گلزنی کند. هرچند شرایط در ادامه برای یونایتد خوب پیش نرفت و این تیم با دریافت گل دیرهنگام دقیقه 95 از حریف بازی را با حساب 1-2 واگذار کرد.

اما اتفاق جالبی که در این بازی رخ داد این بود که بازیکن 36 ساله پیش از شروع دیدار در حال گرم کردن بودن و چند شوت به سوی دروازه زد. یکی از این شوت‌ها به مامور زنی که پشت دروازه ایستاده بود برخورد کرد و باعث شد این مامور چند دقیقه‌ای مصدوم شود. رونالدو بلافاصله برای اطلاع از شرایط او بالای سرش حاضر شد و به گفتگو با این مامور و افراد حاضر در صحنه پرداخت تا از سلامتش اطمینان حاصل کند.

 

 

1645080

 

 

ماجرا به همین جا ختم نشد و برنده پنج توپ طلا پس از پایان بازی به جای عوض کردن پیراهنش با بازیکنان یانگ بویز، به جستجوی همان مامور زن پرداخت تا پیراهنش در این بازی را به او هدیه کند. این اتفاق باعث خوشحالی این مامور شد و او این خوشحالی را با نشان دادن علامت قلب در حالی که رونالدو در حال ترک زمین بود نشان داد.

شاگردان سولسشر در برگشت به انگلیس، هفته آینده در چارچوب مسابقات لیگ برتر برابر وستهام یونایتد و در زمین این تیم به میدان خواهند رفت و رونالدو از هم تیمی‌های خود خواسته تا هرچه سریع‌تر از این شکست ریکاوری کرده و تمرکز خود را روی بازی بعدی بگذارند.

دیدگاه‌ها