کد خبر : 1780029 | 24 شهریور 1400 ساعت 15:16 | 64.8K بازدید | 18 دیدگاه

فریم های دیدنی از سیوهای صمیمی؛

دروازه بان تیم ملی چهار دست دارد (عکس)

درخشش دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران مقابل صربستان قابل توجه بود.

دروازه بان تیم ملی چهار دست دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران اولین بازی خود در جام جهانی را با پیروزی سه بر دو مقابل صربستان پشت سر گذاشت. ملی پوشان کشورمان در حالی به این پیروزی ارزشمند دست یافتند که درخشش علیرضا صمیمی در درون دروازه قابل توجه بود.

 

دروازه بان باتجربه تیم ملی فوتسال ایران که طی سال های اخیر همواره نامش در بین برترین دروازه بانان جهان دیده شده، ستاره شماره یک بازی با صربستان بود. گلر تیم ملی که با شماره 2 در ترکیب حضور داشت بارها و بارها ناجی دروازه ایران شد تا گام اول با سه امتیاز برداشته شود.

تیم ملی ایران خیلی زود به دو گل رسید تا حاشیه امنی برای خود به وجود بیاورد. بعد از آن و البته اخراج احمدی، ملی پوشان کشورمان لحظات سختی را تا اضافه شدن یار بعدی تجربه کردند و اگر واکنش های صمیمی نبود شاید نتیجه در همان لحظات تغییر می کرد.

صمیمی با انعطاف بدنی بالای خود روی زمین بی رقیب نشان داد و بارها با باز کردن پاهایش به حالت 180 مانع از رسیدن توپ به بازیکنان حریف یا رد شدن آن از خط دروازه شد. مهار شوت های سنگین بازیکنان حریف و البته پوشش اشتباهات بازیکنان ایران که موقعیت های خوبی تقدیم حریف کرد حسابی صرب ها را در رسیدن به گل کلافه کرده بود.

 

تیم ملی ایران برای موفقیت در جام جهانی امید زیادی دارد و همیشه ثابت شده که در رشته فوتسال داشتن دروازه بان آماده و البته صاحب سبک تا چه اندازه می تواند یک تیم را در رسیدن به موفقیت یاری کند؛ ناظم الشریعه مربی خوش شانسی است که در اوج پختگی می تواند صمیمی را در درون دروازه تیمش قرار داده و خیالش از بابت دروازه  راحت باشد.

 

1644236

بعد از دو گل ایران، صرب ها با شدت و سرعت قابل توجهی در حال حمله کردن بودند و همین موضوع باعث سردرگمی بازیکنان ایران شده بود. یک پاس اشتباه کافی بود تا بازیکنان حریف با صمیمی تک به تک شود اما او با دستانی چسبناک توپ را از زیر پای بازیکن حریف بیرون کشید تا او هاج و واج در پی توپ بگرد.

 

1644237

صرب ها در نیمه اول روی به شوت های زمینی و تیز به گوشه دروازه آوردند؛ تاکتیکی که برای مغلوب کردن دروازه بانان فوتسال، روش قابل قبولی است. صمیمی اما بارها با پا این توپ ها را مهار کرد.

 

1644238

شوت سنگین بازیکن صربستان در دقایق پایانی نیمه اول در حالی که با صمیمی فاصله زیادی نداشت با عکس العمل شگفت انگیز گلر کشورمان همراه شد. این عکس العمل به قدری زیبا و نجات بخش بود که خود صمیمی را هم به وجود آورد.

 

1644239

در میانه های نیمه دوم یک ضربه سر اشتباه به سمت دروازه می رفت یک گل به خودی برای ایران به همراه داشته باشد. صمیمی با هوشیاری مانع از این اتفاق شد تا بازی 2-2 نشود.

 

1644240

 

1644242

دیدگاه‌ها