کد خبر : 1780032 | 24 شهریور 1400 ساعت 16:01 | 432.7K بازدید | 20 دیدگاه

حرکت جنجالی ستاره پرتغالی؛

جای سولسشر بودم، به رونالدو می‌گفتم بشین سر جات!

ریو فردیناند کاپیتان سابق منچستر، از حرکت دیشب رونالدو پس از تعویض راضی نبود.

جای سولسشر بودم، به رونالدو می‌گفتم بشین سر جات!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در برن سوئیس و در اولین بازی خود از دور گروهی لیگ قهرمانان مقابل یانگ بویز متحمل شکست 1-2 شد. یونایتد خیلی زود با گل کریستیانو رونالدو پیش افتاد. او روی پاس عالی برونو توانست گلزنی کند ولی سپس اخراج آرون ون بیساکا کار را برای یونایتد دشوار کرد و دقیقه 66 میزبان به گل تساوی رسید.

در آخرین دقیقه بازی نیز روی اشتباه جسی لینگارد، یونایتد گل دوم را دریافت کرد و بازنده شد.

 

 

1644244

 

 

دقیقه 72 بازی اوله گنار سولسشر اقدام به تعویض رونالدو و برونو دو ستاره پرتغالی کرد و جالب اینکه رونالدو به جای نشستن روی نیمکت، کنار سولسشر و در منطقه مربی ماند تا به هم تیمی هایش روحیه بدهد. رونالدو در فینال یورو 2016 و زمانی که به دلیل مصدومیت تعویض شد نیز حرکتی مشابه انجام داد و کنار فرناندو سانتوس سرمربی خود ماند و حتی دستورات تاکتیکی نیز می داد که با انتقاد کارشناسانی چون ژوزه مورینیو نیز روبرو شد.

 

 

1644264

 

 

ریو فردیناند اسطوره یونایتد که در بازگشت رونالدو نیز نقش مهمی داشت، معتقد است او باید دیشب روی نیمکت می نشست. فردیناند در این رابطه به بی تی اسپورتس گفت:« من اگر جای سولسشر بودم، به رونالدو می گفتم که برود و روی نیمکت بنشیند. صادقانه بگویم که به عنوان یک مربی از رونالدو می خواستم که از منطقه من دور شود.»

 

پیتر کراوچ دیگر کارشناس برنامه که سابقه بازی برای لیورپول و تاتنهام را دارد، در پاسخ به فردیناند گفت:« شاید هر بازیکن دیگری بود، من با تو موافق بودم ولی باید توجه داشت که او رونالدو است و به او اجازه می دادم کنارم بماند.»

 

فردیناند در ادامه و با کمی تجدیدنظر گفت:« متوجهم. می دانم که هواداران رونالدو را در قامت یک ستاره پرشور و شجاع می بینند که پیروزی می خواهد، تحمل شکست ندارد و اینکه سعی داشته کنار مربی به هم تیمی هایش روحیه بدهد. اگر به این معناست که ایرادی ندارد.»

 

1644334

 

جالب اینجاست فردیناند که در بازگشت رونالدو به اولدترافورد نقش داشته و این توئیت پرسر و صدا با این ژست و کپشن را منتشر کرد: "عجب ۲۴ ساعتی بود." اما حالا این رفتار رونالدو صدای مدافع سابق منچستریونایتد را نیز درآورده است.

دیدگاه‌ها