کد خبر : 1780040 | 24 شهریور 1400 ساعت 16:28 | 59.7K بازدید | 7 دیدگاه

حداقل چهار سال دیگر بازی می‌کنم؛

واکنش جالب لواندوفسکی به بازی کنار مسی و رونالدو

رابرت لواندوفسکی در مصاحبه ای مفصل با نشریه بیلد در مورد شرایط این روزهای خود صحبت کرده است.

واکنش جالب لواندوفسکی به بازی کنار مسی و رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی در فصل جدید نیز مثل سال های اخیر فوق العاده ظاهر شده و دیشب برابر بارسلونا با دبل خود نقش مهمی در برتری شیرین بایرن مونیخ در استادیوم نوکمپ ایفا کرد. حالا رابرت لواندوفسکی در رابطه با فعالیت زیر نظر یولیان ناگلزمان، خریدهای جدید تیم و البته احتمال همبازی شدن با لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو توضیحاتی ارائه داده است.

 

کار کردن با یولیان ناگلزمان: "ما در مورد جزئیات تاکتیکی خیلی با صحبت کرده و سعی می کنیم همان موارد را در تمرینات نیز پیاده کنییم تفاوت سنی جزئی بین من و سرمربی بایرن بی اهمیت است.

 

1644260

 

مهم این است که ناگلزمان بتواند تیم را متقاعد کند تا ما با هم در یک مسیر حرکت کنیم. من همیشه به مربی احترام می گذارم ، مهم نیست 34 یا 70 ساله باشند. آنچه برایم اهمیت دارد این است که زیاد با یکدیگر صحبت کنم که ناگلزمان اینگونه است. اوضاع ماه به ماه بهتر هم خواهد شد و گذر زمان به نفع ما خواهد بود."

 

انتقال دایوت اوپامکانو و مارسل سابیتزر در تابستان به بایرن: "دایوت می تواند به ما کمک زیادی کند و او به ما در خط دفاعی ثبات می دهد. او یک بازیکن جوان بسیار خوب و با پتانسیل فراوانی است. مارسل سابیتزر نیز بازیکن بسیار باکیفیتی است که می تواند به ما در موفقیت در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان کمک کند و گزینه های تعویض را در خط هافبک افزایش می دهد. هر دو خرید از دیدگاه من منطقی بود و کیفیت تیم را بالا برد."

 

اهدای جایزه مرد سال یوفا به جورجینیو: "من در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنم. بازیکن سال فوتبال اروپا معمولا بازیکنانی هستند که در لیگ قهرمانان بسیار خوب بازی کردند و این جایزه ای از طرف یوفا است. اما در مورد جایزه فیفا ارزیابی گاهی متفاوت است و خواهیم دید که چه اتفاقی در آینده رخ می دهد."

 

1644262

 

زمان خداحافظی از فوتبال: "کارنامه من در 33 سالگی از همیشه بهتر است. 33 فقط یک عدد است و شرایطم نشان نمی دهد که من واقعا چند سال دارم. من می توانم در سال های آینده هم بازی کنم و از نظر بدنی آمادگی جسمانی و روحی از این شرایط برخوردار هستم.

 

حتی شاید بتوانم سطح بازی خود را بالاتر هم ببرم و مطمئنم که حداقل چهار سال دیگر می توانم در میدان حضور یابم. پس از آن نیز باید ببینم چه احساسی دارم و دوران حرفه ای من چقدر طول می کشد."

 

مدعیان فتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری: "صرف نظر از اینکه شرایط ترکیب تیم چکونه بوده و چه بازیکنانی را در اختیار دارید، یک تیم در ماه مارچ، آوریل و مه در مرحله سرنوشت سازی قرار می گیرد و در آن مقطع همه بازیکنان دقایق زیادی بازی کرده اند.

 

1644261

 

ما در فصل گذشته بدشانس بودیم. آرزوی می کنم این است که بهترین ترکیب خود را در مهمترین لحظه فصل در اختیار داشته باشیم. در این صورت بازی کردن در مقابل بایرن مونیخ برای هیچ حریفی در اروپا آسان نخواهد بود و هیچ کس نمی خواهد برابر این بازی کند."

 

همبازی شدن با لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو: "من نمی دانم در این صورت شرایط چگونه پیش می رود. هر دوی این بازیکنان توانایی های خاص خود را دارند. ما زیاد در مقابل یکدیگر بازی کرده یم، اما هرگز هم تیمی نبوده ایم و این اتفاق ایده جالبی خواهد بود.

 

شاید من می توانستم از پاس های لیونل مسی بهتر استفاده کنم و البته خیلی اوقات نیز شرایط را برای رونالدو دشوار می ساختم. اما من هنوز خیلی این اتفاق احتمالی را تحلیل نکرده ام (می خندد)."

دیدگاه‌ها