کد خبر : 1780048 | 24 شهریور 1400 ساعت 17:12 | 8.9K بازدید | 3 دیدگاه

بنجامین پاوارد:

از درخشش لواندوفسکی تعجب نکردم

بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ به تمجید از رابرت لواندوفسکی پرداخته است.

از درخشش لواندوفسکی تعجب نکردم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب با ارائه نمایشی برتر موفق شد با سه گل در خانه بارسلونا به برتری دست یافته و از همین ابتدای فصل نام خود را به عنوان یکی از مدعیان فتح لیگ قهرمانان اروپا معرفی کند. بنجامین پاوارد مدعی شد بایرن مونیخ همانند فصل گذشته از نظر هجومی تیمی قدرتمند بوده و البته شرایط در خط دفاعی نیز بهبود یافته است.

 

بنجامین پاوارد گفت: "ما در تمام طول بازی بازیکنان بارسلونا را پرس کرده و فوتبال خوبی در خانه حریف ارائه دادیم. ما هنوز هم مانند سال گذشته از نظر تهاجمی در شرایط خوبی قرار داریم، اما شاید نظم دفاعی تیم نیز در مدت اخیر بیشتر شده است. ما باید این راه را در طوب فصل هم ادامه دهیم.

 

1644286

 

دبل رابرت لواندوفسکی مقابل بارسلونا؟ من هرگز از عملکردی که این بازیکن ارائه می دهد تعجب نمی کنم. لواندوفسکی یک مهاجم فوق العاده است که برای گلزنی به فرصت های زیادی احتیاج ندارد."

 

همچنین لوکاس هرناندز، دیگر مدافع کناری بایرن مونیخ نیز در مورد عملکرد تیمش در این مسابقه گغت: "شرایط در نیمه اول نزدیک تر بود، اما بایرن مونیخ در نیمه دوم بهتر بازی کرد و در کل ما کاملا مستحق کسب پیروزی در این مسابقه بودیم. تیم های مدعی فتح لیگ قهرمانان در فصل جاری؟ روی کاغذ می توان از پاری سن ژرمن نام برد، اما اتفاقات فوتبال غیرقابل پیش بینی است. چه کسی تصور می کرد چلسی بتواند سال گذشته عنوان قهرمان لیگ قهرمانان را از آن خود کند؟"

 

1644287

دیدگاه‌ها