کد خبر : 1780057 | 24 شهریور 1400 ساعت 17:57 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

آلوارو موراتا:

نگران شروع ضعیف یوونتوس نبودیم

آلوارو موراتا، ستاره اسپانیایی بیانکونری مدعی شد یوونتوس نگران مشکلات این فصل و شروع ضعیف خود نبوده است.

نگران شروع ضعیف یوونتوس نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فصل فوتبال در ایتالیا را در شرایطی بسیار ضعیف آغاز کرد و در کمال تعجب از سه دیدار ابتدایی خود تنها موفق به کسب یک امتیاز شد تا به سمت رده های پایین جدول سقوط کند. اما این تیم دیشب در سوئد و در لیگ قهرمانان با سه گل مالمو را مغلوب کرد تا شرایط کمی بهبود پیدا کند. آلوارو موراتا که با زدن یک گل و گرفتن یک پنالتی ستاره تیمش در این مسابقه بود، تاکید کرد شروع خوب در لیگ قهرمانان از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

1644301

 

آلوارو موراتا گفت: "کسب پیروزی در اولین مسابقه و شروع لیگ قهرمانان با قدرت موضوعی بسیار مهم بود. ما عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و نکات مثبت زیادی در سبک بازی تیم وجود داشت که می توانیم در ادامه و در سایر بازی های یوونتوس در باقی فصل نیز بر اساس آن عمل کنیم.

 

گاهی اوقات جیان بازی های فوتبال به این شکل پیش می رود و حوادث می تواند سرنوشت کسب پیروزی، تساوی یا شکست را رقم بزند، اما ما در کل نگران نبودیم. من چندین بار در یوونتوس نیز این شرایط را تجربه کرده ام. من می دانم که گاهی اوقات کار دشواری در پیش داریم، اما همه ما شامل باشگاه، بازیکنان و هواداران باید مثبت عمل کرده و در رابطه با مواردی که نیاز به بهبود دارند تلاش خود را بیشتر کنیم."

دیدگاه‌ها