کد خبر : 1780071 | 24 شهریور 1400 ساعت 19:41 | 30.3K بازدید | 13 دیدگاه

صبور باشید، اوضاع درست می‌شود

سکوت رئیس بارسا بعد از شکست برابر بایرن شکست

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، از هواداران بارسلونا درخواست کرد که صبور باشند.

سکوت رئیس بارسا بعد از شکست برابر بایرن شکست

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از هواداران بارسلونا امیدوار بودند که بعد از کنار رفتن جوزپ بارتومئو و روی کار آمدن خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید این باشگاه، اوضاع برای آنها تغییر کند اما در تابستان امسال یکی از تلخ ترین اتفاقات تاریخ بلوگرانا رخ داد؛ جایی که لیونل مسی از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست.

 

اگرچه بارسلونا در فصل جدید رقابت‌های لالیگا شروع نسبتاً خوبی داشته اما آن ها شب گذشته در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ با سه گل شکست خوردند. بارسا دیشب عملکردی کاملا ضعیف از خود ارائه داد و این موضوع باعث شده که بسیاری از هواداران این تیم به ادامه فصل امید چندانی نداشته باشند.

 

 

1644232

 

 

اما بعد از شکست سنگین بارسلونا مقابل بایرن مونیخ، رئیس این باشگاه تصمیم گرفته با هواداران صحبت کند. در واقع خوان لاپورتا از هواداران بارسلونا درخواست کرده که کمی صبور باشند. او گفت: " سلام، من هم مثل شما عصبانی و ناراحت هستم. آنچه در حال رخ دادن است یکی از سناریوهایی است که ما در نظر داشتیم و من از شما می خواهم که صبور باشید و به حمایت از تیم ادامه دهید.

 

و من همچنین از شما می خواهم که به کسانی که هدایت باشگاه را بر عهده دارند اطمینان داشته باشید. ما به اعتماد و زمان دادن شما احتیاج داریم و شک نداریم که این وضعیت را حل خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها