کد خبر : 1780091 | 24 شهریور 1400 ساعت 21:46 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

نظر جالب بوفون درباره رقابت تنگاتنگ در دروازه PSG

جان لوئیجی بوفون، دروازه بان اسطوره‌ای فوتبال ایتالیا، درباره رقابت تنگاتنگی که در خط دروازه پاریسن ژرمن وجود دارد، صحبت کرد.

نظر جالب بوفون درباره رقابت تنگاتنگ در دروازه PSG

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه قرارداد جان‌لوئیجی دوناروما و باشگاه میلان به پایان رسید و هیچ توافقی برای تمدید حاصل نشد، دروازه‌بان ملی‌پوش ایتالیایی نهایتاً به پاری سن ژرمن پیوست. دوناروما در حالی با آتزوری به مقام قهرمانی یورو رسید که به عنوان بهترین بازیکن رقابت ها نیز انتخاب شد؛ با این حال او در فصل جدید تنها یک بازی در لیگ فرانسه انجام داده چرا که مائوریسیو پوچتینو بیشتر از کیلور ناواس در ترکیب پاری‌سن ژرمن استفاده کرده است.

 

در همین راستا جان لوئیجی بوفون، دروازه بان افسانه ای فوتبال ایتالیا، درباره رقابت تنگاتنگی که بین دوناروما و ناواس در خط دروازه PSG وجود دارد، اظهار نظر کرده است. بوفون گفت: " اگر تیمی مانند پاری سن ژرمن دو دروازه بان بسیار قوی داشته باشد پس دیگر صحبت درباره گلر اصلی و ذخیره چیست؟ چنین شرایطی می تواند برای بازیکنان ناعادلانه باشد."

 

 

1622213

 

 

بوفون در ادامه صحبت های خود در این زمینه گفت: "می‌توان گفت با توجه به فرمی که آنها دارند باید یکی را به دیگری ترجیح داد و اینگونه به بازی گرفته شوند. وقتی دو دروازه‌بان بسیار قوی دارید شرم آور و اذیت کننده است که بخواهید یکی از آنها را انتخاب کنید. هرچند که درست است هر دوی آنها از شانس یکسانی برخوردار هستند."

دیدگاه‌ها