کد خبر : 1780121 | 24 شهریور 1400 ساعت 23:30 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

جورجینیو: این جایزه برای همه رویاپردازان دنیاست

جورجینیو، ستاره ایتالیایی چلسی، در صفحه اینستاگرام خود به دریافت جایزه بهترین بازیکن سال یوفا واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، در جولای 2018 و بعد از انتخاب مائوریتزیو ساری به عنوان سرمربی جدید چلسی بود که این ایتالیایی خواهان حضور ستاره محبوب خود در جمع آبی‌های لندن شد؛ اتفاقی که در همان سال رخ داد و جورجینیو از ناپولی به چلسی پیوست.

 

جورجینیو طی سال‌های گذشته دوران فوق العاده ای را سپری کرده است. او با چلسی موفق به فتح لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا شد و در تابستان امسال نیز با تیم ملی ایتالیا جام قهرمانی یورو را بالای سر برد؛ موضوعی که باعث شد این هافبک 29 ساله جایزه بازیکن سال یوفا را از آن خود کند.

 

 

1644377

 

 

جورجینیو شب گذشته و پیش از دیدار اول چلسی در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا مقابل زنیت این جایزه خود را دریافت کرد و حالا به این مسئله در صفحه شخصی خود واکنش نشان داده است. ستاره ایتالیایی نوشت: " سال‌ها پیش، من یک پسر بچه بودم مثل بقیه بچه هایی که رویای بازی فوتبال را داشتند. امروز این افتخار را دارم که این جایزه را با همه شما جشن بگیرم، به من ایمان داشته باشید و از من حمایت کنید. این جایزه برای همه رویاپردازان جهان است، تا به شما انگیزه دهد تا همچنان ایمان داشته باشید. رویاها می توانند محقق شوند!"

دیدگاه‌ها