کد خبر : 1780129 | 25 شهریور 1400 ساعت 00:36 | 35K بازدید | 13 دیدگاه

مثلث کهکشانی PSG مقهور مقاومت بروژ (عکس)

نماینده بلژیک مقاومت قابل توجهی مقابل تیم پرستاره فرانسوی داشته است.

مثلث کهکشانی PSG مقهور مقاومت بروژ (عکس)

به گزارش ورزش سه، پاریسن ژرمن با خریدهای شگفت انگیز خود وارد فصل جدید شد. این تیم در خط حمله خود با مثلث مسی – امباپه – نیمار یکی از قدرتمندترین تیم های باشگاهی حال حاضر دنیا به شمار می رود و مقاومت در برابر ستاره های تهاجمی پاریس برای هر تیمی دشوار است.

 

پاریسی ها در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا امشب مقابل کلوب بروژ بلژیک قرار گرفتند؛ حریفی که تصور می شد در برابر پاریس حرفی برای گفتن نداشته باشند؛ نتیجه نیمه اول تقابل دو تیم اما چیز دیگری را نشان می دهد؛ بازی دو تیم در پایان  45 دقیقه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا کلوب بروژ نشان دهد حریفی از پیش باخته نیست.

 

آندر هررا در دقیقه 15 پاریسی ها را پیش انداخت تا هواداران این تیم انتظار یک برد پر گل و کم دردسر را داشته باشند. تنها 10 دقیقه بعد اما هانس واناکن، هافبک 29 ساله کلوب بروژ گل تساوی را وارد دروازه دوناروما، دروازه بان جدید پاریس که این فصل پس از درخشش در یورو، میلان را به مقصد پایتخت فرانسه ترک نمود، کرد.

 

در ادامه نیمه اول کلوب بروژ مقاومت جانانه ای مقابل ستاره های خط حمله تیم پاریس داشت و موفق شد و با بسته نگه داشتن دروازه خود، با تساوی یک بر یک راهی رختکن شد. این نتیجه به هیچ عنوان برای پاریسی ها قابل قبول نیست و باید دید که در نیمه دوم روند بازی دو تیم به چه سمتی سوق پیدا خواهد کرد؟ تداوم مقاومت موفقیت آمیز کلوب بروژ یا تغییر ریتم و نتیجه بازی توسط ستاره های پاریس؟

 

1644394

دیدگاه‌ها