کد خبر : 1780150 | 25 شهریور 1400 ساعت 01:59 | 29.1K بازدید | 5 دیدگاه

بلد بودیم زجر بکشیم

آنچلوتی: لذت بردم، با رودریگو ورق برگشت

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از برتری بر اینتر به تمجید از بازیکنانش پرداخت.

آنچلوتی: لذت بردم، با رودریگو ورق برگشت

به گزارش "ورزش سه"، رئال در دیداری که دو نیمه متفاوت داشت در نهایت توانست اینتر را در سن سیرو شکست بدهد. 45 دقیقه اول در اختیار اینتر بود ولی رئال در نیمه دوم بهتر کار کرد و با گل دقیقه 89 رودریگو پیروز شد.

 

 

1644458

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« پیروزی مهم و خیلی دشواری بود. بازی بسیار سخت شد و در نیمه اول اشتباهات دفاعی داشتیم ولی در مجموع عملکرد تیم خوب بود. 45 دقیقه نخست خوب نبودیم و اینتر فشار زیادی وارد کرد و مجبور به دفاع بودیم. باید از جلو اینتر را پرس می کردیم ولی موفق نبودیم و به خصوص در ضدحملات شانس های زیادی دادیم. بین دو نیمه از وینیسیوس خواستم تا بیشتر نفوذ کند و اینتر را هم از میانه زمین پرس کردیم که نتیجه داد.»

 

کارلتو ادامه داد:« با ورود رودریگو بازی را بیشتر به کناره ها کشاندیم. بلد بودیم در لحظاتی از بازی زجر بکشیم و سپس خودمان را از فشار حریف خارج کردیم. لذت بردم و این از نظر من بسیار راضی کننده بود. رئال فقط یک تیم باکیفیت نیست بلکه تعهد تک تک بازیکنان مثال زدنی است. این برای هر تیمی یک فاکتور مهم محسوب می شود.»

 

 

1644431

 

 

عملکرد دفاعی:« کلین شیت کردیم و این باعث افزایش اعتماد به نفس تیم در فاز دفاعی می شود. کورتوا و هر 4 مدافع بسیار زحمت کشیدند و از آنها کاملا رضایت دارم.»

 

رودریگو:« به او گفتم مهم نیست چند دقیقه قرار است بازی کنی. 30 دقیقه بازی کرد و عالی بود. نه فقط برای گلی که زد بلکه به کارواخال در دفاع بسیار کمک کرد و لحظه گل، مقابل دروازه نیز بسیار خونسرد عمل کرد.»

 

 

1644425

 

 

هازارد روی نیمکت:« می خواستم او را نیمه دوم به زمین بیاورم ولی اینتر میانه زمین را بسته بود و ترجیح دادم رودریگو به میدان برود تا به بازی عمق بیشتری بدهد.»

دیدگاه‌ها