کد خبر : 1780167 | 25 شهریور 1400 ساعت 10:00 | 8.7K بازدید | 5 دیدگاه

گواردیولا: لایپزیش تیمی تسلیم ناپذیر است

پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل لایپزیش از این تیم آلمانی تمجید کرد.

گواردیولا: لایپزیش تیمی تسلیم ناپذیر است

به گزارش "ورزش سه"، احتمالاً از همین حالا می توان گفت که دیدار شب گذشته منچسترسیتی و لایپزیش یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های این تورنمنت در فصل جاری به حساب می آید؛ مسابقه ای که در آن شاهد 9 گل بودیم و نهایتاً این شاگردان پپ گواردیولا بودند که با نتیجه 6-3 بر حریف خود غلبه کردند.

 

 

1644482

 

 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی پر گل تیمش مقابل لایپزیش گفت: " لایپزیش تیمی است که هیچ وقت تسلیم نمی شود. شیوه بازی آنها کمی متفاوت است و به نوعی می‌توان گفت برای همه چیز یا هیچ می‌جنگند و چیزی برای از دست دادن ندارند‌. در برابر تیمی مانند لایپزیش هیچگاه نمی توان این احساس را داشت که کار تمام شده است."

 

گواردیولا در ادامه گفت: "یکی از نکات کلیدی این بود که هرگاه حریف به گل رسید ما بلافاصله توانستیم گل بعدی را بزنیم و این مسئله خیلی کمک مان کرد. با این حال ما کیفیت بهتری از خود به نمایش گذاشتیم و نهایتا توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. ما در سه مسابقه اخیرمان در اتحاد 16 گل به ثمر رسانده ایم و این فوق العاده است. روز شنبه با ساوتهمپتون بازی داریم که رقیب بسیار دشواری محسوب می شود. امیدوارم هواداران بیشتری در آن بازی حضور داشته باشند و از آنها برای حضور در ورزشگاه دعوت می کنم‌."

 

 

1644483

دیدگاه‌ها