کد خبر : 1780173 | 25 شهریور 1400 ساعت 11:00 | 240.4K بازدید | 116 دیدگاه

واکنش ها به توقف عجیب تیم فرانسوی

مسی نه، PSG پسرعموی لئو را جذب کرده! (عکس)

ناکامی پاری‌سن‌ژرمن در راه پیروزی بر کلوب بروژ سوژه تمسخر هواداران فوتبال در رسانه های اجتماعی شده است.

مسی نه، PSG پسرعموی لئو را جذب کرده! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک می‌توان گفت پاری‌سن‌ژرمن موفق ترین تیم در نقل و انتقالات تابستانی امسال بود؛ آنها دو اسطوره و کاپیتان رئال مادرید و بارسلونا یعنی سرخیو راموس و لیونل مسی را به خدمت گرفتند. تیم فرانسوی همچنین ستاره های قابل توجه دیگری نظیر جان‌لوئیجی دوناروما، اشرف حکیمی و جورجینیو واینالدوم را جذب کرد تا تیمی فوق العاده را روانه فصل جدید رقابت ها کرده باشد.

 

اما بر هیچ کس پوشیده نیست که بزرگترین رویای پاری‌سن‌ژرمن که باعث شده آنها این همه دست ریخت و پاش بزنند و بهترین بازیکنان دنیا را به خدمت بگیرند، فتح لیگ قهرمانان اروپا است. این تیم حتی در سال 2020 تا آستانه رسیدن به این مهم نیز پیش رفت اما در بازی فینال کار را به بایرن مونیخ واگذار کرد.

 

با این حال پاری سن ژرمن امیدوار است که در فصل 22-2021 و با اتکا به خریدهای فوق العاده خود که مهمترین آنها لیونل مسی محسوب می‌شود، به رویای دیرینه اش دست پیدا کند و بالاخره اولین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود؛ اتفاقی که هواداران این تیم امسال بیش از هر زمان دیگری به آن امیدوار هستند.

 

اما PSG شب گذشته کار خود را در لیگ قهرمانان اروپا به شکل غیرمنتظره ای آغاز کرد؛ در حالیکه بسیاری منتظر جشنواره گل تیم مائوریسیو پوچتینو مقابل کلوب بروژ نه چندان قدرتمند بودند، اما نهایتاً PSG با تساوی ناباورانه برابر حریف خود متوقف شد.

 

 

1644495

 

 

توقف پاری‌سن‌ژرمن در بازی شب گذشته زمانی ناامید کننده تر به نظر می رسد که بدانیم آنها برای اولین بار در مسابقه برابر کلوب بروژ از مثلث معروف خود در خط حمله یعنی لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه استفاده کردند. در واقع حضور این سه بازیکن که جزو بهترین های دنیا محسوب می شوند نیز به پاریسی ها کمک نکرد که بر تیم بلژیکی غلبه کنند.

 

این تساوی عجیب و غیرمنتظره پاری سن ژرمن برابر کلوب بروژ باعث شده که هواداران فوتبال در رسانه های اجتماعی به تمسخر این تیم پرداخته و به نوعی ناکامی این تیم با وجود ستاره های گرانقیمت در ترکیب خود از جمله لیونل مسی را، به سوژه شوخی هایشان تبدیل کنند که در اینجا برخی از جالب ترین آنها را می خوانید.

 

یکی از کاربران اینگونه با جذب لیونل مسی توسط پاری سن ژرمن شوخی کرد: "پاری سن ژرمن پسرعموی لیونل مسی را خریده"

 

 

1644494

 

 

کاربر دیگری در واکنش به نمره خوبی که سوفا اسکور پس از بازی دیشب به لیونل مسی داد، نوشت: " سهامدار عمده SofaScore خورخه مسی است."

 

 

1644497

 

 

فرد دیگری به مقایسه این بازی با مسابقه قبلی پاری سن ژرمن برابر کلوب بروژ پرداخت و نوشت: "عکس اول: پاری سن ژرمن برابر کلوب بروژ بدون مسی
عکس دوم: پاری سن ژرمن مقابل کلوب بروژ با مسی."

 

 

1644492

 

 

یک کاربر دیگر نوشت: " پاری سن ژرمن با سرقت مسی نیمار و امباپه به بروژ می رود و نمی تواند پیروز شود. این رقت انگیز است."

 

 

1644496

 

 

یک شخص دیگر به مقایسه دو بازی اول رونالدو و مسی برای تیم های جدیدشان پرداخته و نوشته است: "کریستیانو در دو بازی برای یونایتد سه گل و مسی در دو بازی برای پاری سن ژرمن صفر گل."

 

 

1644491

دیدگاه‌ها