کد خبر : 1780197 | 25 شهریور 1400 ساعت 12:20 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

ملی پوشان امید امروز تست کرونا می دهند

سری اول بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی امید که 22 بازیکن هستند امروز با حضور در کمپ تیم های ملی تست کرونا خواهند داد.

ملی پوشان امید امروز تست کرونا می دهند

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنانی که تست کرونای آنها با پاسخ منفی همراه باشد از فردا تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی آغاز خواهند کرد. مهدی مهدوی کیا برای زیر نظر گرفتن تمرینات تیم امید امروز به همراه دو دستیار خود وارد تهران شد. دو دستیاری که همراه او به تهران آمده اند پوریا شدیدی پور و جان لامرز هستند. همچنین تیمو روزنبرگ به عنوان مربی بدنساز به فدراسیون فوتبال معرفی شده است که گفته می شود اول مهر وارد تهران خواهد شد.

 

سرمربی تیم امید هیچ مربی ای که در باشگاه های ایرانی مشغول بکار بوده به عنوان دستیار به فدراسیون فوتبال معرفی نکرده است. در بین سه مربی معرفی شده از سوی مهدی مهدوی کیا به فدراسیون فوتبال البته یکی ایرانی است که به نظر می رسد در خارج از کشور مربیگری می کرده است.

 

تمرینات آماده سازی تیم امید در سه مرحله تا 2 مهر ادامه خواهد داشت و مهدی مهدوی کیا از بین آنها نام 50 بازیکن را برای ارایه به کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب کرد.البته دور بعدی تمرینات تیم امید قطعا با حضور بازیکنان کمتری برگزار خواهد شد تا تیم امید وارد کارهای تاکتیکی برای بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال شود. امیدها در روزهای 3-6 و 9 آبان ماه باید در شهر دوشنبه تاجیکستان با نپال – لبنان و تاجیکستان مسابقه دهند.

دیدگاه‌ها