کد خبر : 1780199 | 25 شهریور 1400 ساعت 12:31 | 23.9K بازدید | 5 دیدگاه

رئیس ناپولی، دردسر جدید یوفا و رقیب فلورنتینو پرز

اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، از برنامه خود برای تشکیل رقابت‌های جدیدی در فوتبال اروپا خبر داده است.

رئیس ناپولی، دردسر جدید یوفا و رقیب فلورنتینو پرز

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه اولین بازی ناپولی مقابل لستر در مرحله گروهی لیگ اروپا، اورلیو دی لورنتیس، رئیس تیم ایتالیایی، با دیلی میل صحبت کرده تا وضعیت فعلی فوتبال اروپا را ارزیابی کند.

 

در واقع دی لورنتیس نیز به صف منتقدان یوفا اضافه شده و معتقد است که مسابقاتی نظیر لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا درآمد کافی را برای باشگاه ها تامین نمی کنند. دی لورنتیس گفت: "از نظر درآمد زایی حضور در این رقابت برای باشگاه‌ها توجیه‌پذیر نیست. برای رقابت شما به بازیکنان بزرگ نیاز دارید و این بدان معناست که باید هزینه کنید و جایزه رقابت های اروپایی فاقد پول کافی است."

 

 

1347883

 

 

رئیس ناپولی در ادامه فاش کرد که روی یک پروژه جایگزین کار می کند. او گفت: "ما باید با کاهش تقسیم بندی های موجود در رقابت های اروپایی تعداد مسابقات را کمتر کنیم. از طرفی باید مسابقاتی داشته باشیم که تیم ها با توجه به عملکرد خود در لیگ های داخلی در آن حضور داشته باشند. شایسته سالاری مهم‌ترین اصل محسوب می‌شود که در ایده سوپرلیگ فلورنتینو پرز وجود نداشت. این مهم است که با توجه به دستاوردهای تیم‌ها در لیگ‌های داخلی رقابت‌های دموکراتیک و عادلانه برگزار کنیم.

 

من پروژه ای را بررسی کرده‌ام که می تواند 10 میلیارد یورو به فوتبال اروپا کمک کند اما این مسئله نیاز به کمک و استقلال کامل دارد."

دیدگاه‌ها