کد خبر : 1780200 | 25 شهریور 1400 ساعت 12:33 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

رزمگر: امیدوارم به جمع چهار تیم برتر راه یابیم

مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان گفت: امیدوارم با برتری مقابل حریفان به جمع چهار تیم برتر راه یابیم. کل تیم آمادگی ذهنی، تکنیکی و تاکتیکی دارد.

رزمگر: امیدوارم به جمع چهار تیم برتر راه یابیم

به گزارش "ورزش سه" عزت الله رزمگر در گفت‌وگو با ایسنا بعد از بازی نخست تیم ملی هندبال زنان مقابل ژاپن در رقابت‌های قهرمانی آسیا اردن اظهار کرد: ما مقابل ژاپن نایب قهرمان هندبال آسیا بازی خوب و حساب شده‌ای داشتیم. در درجه اول باید از کادر فنی و بعد هم از بازیکنان خیلی خوب و شجاع تشکر کنم که توانستند بازی خوبی را مقابل ژاپن داشته باشند.

 

مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان گفت: با توجه به شرایط بازی مقابل ژاپن ما در نیمه اول بازی را خیلی آرام‌ شروع کردیم تا از قدرت تهاجمی ژاپن و ضد حملات طاقت فرسای آن‌ها جلوگیری کنیم. در پایان نیمه اول با ۶ گل اختلاف بیرون آمدیم. بین دو نیمه بازی را آنالیز و نقاط قوت و ضعف را به بازیکنان اعلام کردیم و در پایان نیمه دوم تنها با ۳ اختلاف گل از تیم قدرتمند ژاپن از زمین بیرون آمدیم. 

 

او درباره بازی بعدی تیمش مقابل کویت گفت: از تیم راضی هستم و امیدوارم امروز (پنج‌شنبه) هم بازی خوبی را مقابل کویت داشته باشند. این تیم یک ماه در بوسنی و اسلونی اردو و کمپ مشترک داشته است. امیدوارم ما بازی خوبی را مقابل این تیم داسته باشیم و گامی به سوی جهانی شدن برداریم. دیدار بعدی‌مان مقابل تیم قدرتمند اردن میزبان مسابقات است.

 

رزمگر گفت: امیدوارم با برتری مقابل حریفان به جمع ۴ تیم برتر راه یابیم. ما در هر بازی شرایط خاصی داریم و سناریو و برنامه خاصی را چیده‌ایم. ساعت‌ها با کادر فنی جلسه داشته و داریم. کل تیم آمادگی ذهنی، تکنیکی و تاکتیکی را دارند. از لحاظ روانی در بازی اول خیلی خوب بودند و پیشرفت داشتند اما از لحاظ بدنی خودم مطمئنم که تیم نیاز به کار بیش‌تری دارد. امیدوارم این مشکل آمادگی جسمانی در دراز مدت مشکلی برای بازیکنان ایجاد نکند تا بتوانیم به جمع ۴ تیم اول آسیا برای کسب مجوز جهانی بپیوندیم.
انتهای پیام

دیدگاه‌ها