کد خبر : 1780207 | 25 شهریور 1400 ساعت 12:55 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر از قهرمان المپیک یا یک خبر خوب

سجاد گنج‌زاده قهرمان المپیک توکیو در رشته کاراته مورد تقدیری مجدد قرار گرفت.

تقدیر از قهرمان المپیک یا یک خبر خوب

به گزارش "ورزش سه"، از سجاد گنج زاده قهرمان و مدال آور طلای کاراته که با حمایت بیمه معلم به المپیک توکیو اعزام شده بود با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بیمه معلم تقدیر شد.


 قهرمان کاراته المپیک توکیو در این مراسم گفت: حمایت بیمه معلم از تیم اعزامی کاراته به المپیک، توانی مضاعف برای تلاش به ما داد و باعث شد با آرامش روحی در المپیک حاضر باشم. خدا را شکر می‌کنم که با کسب مدال طلا توانستم گوشه‌ای از زحمات را جبران کنم. این مدال متعلق به تمام مردم کشور و جامعه کاراته است.


محمدابراهیم تحسیری، مدیرعامل بیمه معلم نیز در این مراسم حمایت از سجاد گنج زاده قهرمان المپیک را از افتخارات بیمه معلم دانست و گفت: بیمه معلم همواره در بعد مسئولیت های اجتماعی خود پیشرو بوده و علاوه بر حمایت از فرهنگیان و دانش آموزان، ورزشکاران را نیز به برنامه های خود اضافه نموده .با این صحبت دکتر غلامرضا سلیمانی، رییس‌کل بیمه مرکزی هم در این خصوص گفت: بسیار خوشحالم که شرکت «بیمه معلم» توانسته در این راستا پیشرو باشد.

 

1632174


در ادامه و به گفته کاوه قاضی، معاونت توسعه بازار این شرکت، طرح بیمه زندگی و سرمایه‌گذاری ویژه ورزشکاران و نام‌آوران پس از بررسی و شناسایی نیاز جامعه ورزشی و همچنین پوشش سرمایه‌گذاری و مستمری حقوق مادام‌العمر در دوران بازنشستگی، دربیمه معلم کلید خورده است.


همچنین سید عمادالدین قاضوی، عضو هیات مدیره بیمه معلم در همین راستا به ضرورت و نگاه ویژه به بحث مسئولیت اجتماعی تاکید کرد.


در پایان گنج زاده از ضرورت حمایت از ورزشکاران جهت حضور در رقابت‌های جهانی گفت.او که در بالاترین نقطه ممکن یک ورزشکار قرار گرفته حالا باید از این عنوان محافظت کند.

 

دیدگاه‌ها