کد خبر : 1780208 | 25 شهریور 1400 ساعت 13:02 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

PSG و رقابتی که تا پایان فصل وجود خواهد داشت

به نظر می‌رسد که دیر یا زود جان لوئیجی دوناروما خود را به ترکیب اصلی پاری‌سن‌ژرمن خواهد رساند.

PSG و رقابتی که تا پایان فصل وجود خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر کلوب بروژ در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا درباره رقابتی که در خط دروازه این تیم وجود دارد گفته بود: "درمورد دروازه‌بان‌ها ما بازی به بازی تصمیم می‌گیریم و خوشحالم که در این پست رقابت وجود دارد. درواقع این به نفع باشگاه است و از طرف دیگر بازیکنان می دانند که با پیوستن به پاری سن ژرمن باید رقابت کنند."

 

 

1644560

 

 

دیشب پوچتینو از کیلور ناواس در ترکیب اصلی خود برابر بروژ استفاده کرد. اما سوال اینجاست که دلیل اصلی این تصمیم سرمربی آرژانتینی چیست؟
بر اساس گزارشی که اکیپ منتشر کرده عملکرد فوق العاده ای که دروازه بان کاستاریکایی در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا ارائه داده دلیل این موضوع بوده که او خود را در ترکیب اصلی تیم فرانسوی تثبیت کند.

 

اما با وجود این نیمکت نشینی قطعاً دوناروما آرامش خود را از دست نخواهد داد. اگرچه او برای حضور در همه مسابقات به پاری سن ژرمن آمده اما قرار نیست و نمی‌خواهد هیچ جنجالی در رختکن بابت نیمکت‌نشینی خود ایجاد کند. او که با ایتالیا به مقام قهرمانی یورو رسید می داند که دیر یا زود به ترکیب اصلی پاری‌سن ژرمن راه خواهد یافت؛ چه در این فصل و چه در فصل آینده.

 

 

1644558

 

 

از طرفی دوناروما تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را ندارد در حالی که کیلور ناواس سه بار فاتح این رقابت ها شده و به نوعی چمپیونزلیگ تورنمنت مورد علاقه اوست. همچنین پوچتینو نیز طی هفته های آینده در مورد تصمیماتی که قرار است در خط دروازه خود بگیرد کاملا محتاط خواهد بود. ناواس شب گذشته مقابل کلوب بروژ بهترین بازیکن پاری سن ژرمن بود اما قطعاً سرمربی آرژانتینی در هفته های پیش رو برای بازی دادن به یکی بین او و یا دوناروما وضعیت و فرم آن ها را بررسی خواهد کرد. رقابتی که قطعاً تا پایان فصل و هفته به هفته وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها