کد خبر : 1780213 | 25 شهریور 1400 ساعت 13:20 | 71.7K بازدید | 63 دیدگاه

مایکل اوون:

پی‌اس‌جی با لیونل مسی ضعیف‌تر شده است

مایکل اوون معتقد است که جذب لیونل مسی کمک چندانی به قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن در چمپیونزلیگ نخواهد کرد.

پی‌اس‌جی با لیونل مسی ضعیف‌تر شده است

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که گمان می‌شد پاری سن ژرمن کار آسانی مقابل کلوب بروژ پیش رو داشته باشد و بتواند با یک پیروزی پرگل فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را آغاز کند اما نهایتا شاگردان مائوریسیو پوچتینو به شکل غیرمنتظره‌ای با تساوی 1-1 متوقف شدند.

 

این نتیجه ناامید کننده در حالی برای تیم فرانسوی رقم خورد که لیونل مسی برای اولین بار در ترکیب اصلی آنها قرار گرفته بود اما حضور فوق ستاره آرژانتینی در کنار کیلیان امباپه و نیمار نیز باعث نشد که PSG مقابل تیم نه چندان قدرتمند کلوب بروژ به پیروزی دست پیدا کند.

 

 

1644493

 

 

اما بعد از پایان بازی دیشب مایکل اوون در اظهارنظری جالب توجه مدعی شد که خط حمله پاری سن ژرمن با وجود لیونل مسی ضعیف تر شده است. او در این باره گفت: "هر چقدر هم که ما PSG و مهاجمان این تیم را سرزنش کنیم، باز هم آنها بازیکنان فوق العاده ای هستند اما نمی فهمم که چرا گفته می شود آنها یکی از تیم‌های مدعی فتح لیگ قهرمانان اروپا هستند. من فکر می کنم تیم های انگلیسی کاملاً برتر هستند.

 

من فکر می کنم که خرید امثال دوناروما و سرخیو راموس به آنها برای کسب لیگ قهرمانان اروپا بیشتر کمک می کند تا جذب لیونل مسی. به طور کلی معتقد هستم که پاری سن ژرمن با لیونل مسی ضعیف تر شده است."

دیدگاه‌ها