کد خبر : 1780219 | 25 شهریور 1400 ساعت 13:36 | 31.4K بازدید | 5 دیدگاه

آمار قابل توجه شاگردان پپ در اتحاد؛

در منچستر به سیتی نزدیک نشوید (آمار)

منچسترسیتی با به راه انداختن جشنواره گل در شب اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، اقتدار خود در بازی های خانگی را تداوم بخشید.

در منچستر به سیتی نزدیک نشوید (آمار)

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچسترسیتی پس از پشت سر گذاشتن یک فصل نسبتا موفق که البته پایان تلخی داشت، فصل جدید را توفانی آغاز کرده است. شاگردان پپ فصل گذشته فاتح لیگ برتر شدند اما در فینال لیگ قهرمانان اروپا مغلوب چلسی شدند تا با حسرت به فصل بعد چشم بدوزند.

 

مسئولان باشگاه منچستر سیتی برای فصل جدید مثل همیشه دست به جیب برده و خریدهای گرانقیمتی انجام دادند که مهمترین آن انتقال گریلیش با مبلغ 100 میلیون از استون ویلا بود؛ بازیکنی که خیلی زود در ترکیب سیتی جا افتاد و یکی از ستاره های تیمش در بازی شب گذشته بود.

 

1644572

 

سیتی شب گذشته با نتیجه 6 بر 3 لایپزیش را درهم کوبید تا شروعی توفانی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. البته تیم آلمانی بایستی هوشیارتر از اینها عمل می کرد چرا که آبی های شهر منچستر طی این چند وقت اخیر در خانه به شدت بی رحم بودند و پیروزی هایش اغلب پر گل و بی حرف و حدیث بوده است.

 

آنها لیگ جزیره را با شکست یک بر صفر مقابل تاتنهام شروع کردند اما در هفته های دوم و سوم موفق شدند آرسنال و نوریچ را در خانه با نتیجه مشابه 5 بر 0 شکست دهند! پیروزی 6 بر 3 مقابل لایپزیش چهارمین مسابقه پیروزی متوالی بالای 5 گل سیتی در خانه بود.

دیدگاه‌ها