کد خبر : 1780224 | 25 شهریور 1400 ساعت 14:08 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

مارکو مرسدس و همیلتون را به دروغ متهم کرد؛

از مصدومیت فیک تا حضور در فشن شو (عکس)

مشاور ارشد ردبول لوئیس همیلتون را متهم به مصدومیت ساختگی پس از تصادف با مکس فرستاپن کرد.

از مصدومیت فیک تا حضور در فشن شو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، همیلتون گفته بود در نتیجه حادثه در پیست مونزا دچار سردرد و مصدومیت در ناحیه گردن شده است، اما هلموت مارکو ، مشاور ارشد ردبول ، این اظهارات را "نمایشی" توصیف کرد.

 

لوئیس همیلتون ، قهرمان هفت دوره فرمول یک دنیا ، توسط یکی از کارکنان ارشد ردبول متهم شده است که در تصادف با مکس فرستاپن، رقیب قهرمانی اش دچار جراحات واهی شده است.

 

1644579

 

همیلتون تنها دو روز بعد از این تصادف در مت گالا حضور یافت تا علاقه همیشگی اش به مد را حتی در چنین شرایط دنبال کند. طراحی لباس راننده مرسدس در مت گالا جالب توجه بود!

 

 

هر دو راننده آخر هفته گذشته ، پس از تصادف شدید از دور مسابقات گرندپری ایتالیا خارج شدند. با وجود حضور در مت گالا (از بزرگترین رویدادهای فشن دنیا) در نیویورک در روزهای پس از تصادف ، همیلتون در شبکه های اجتماعی گفت که در نتیجه این حادثه دچار سردرد و مصدومیت گردن شده است او دلیل این دردها را برخورد چرخ های اتومبیل فرستاپن با کلاه ایمنی اش اعلام کرد.

 

اما هلموت مارکو ، مشاور ردبول ، راننده مرسدس را متهم کرده است که در تصادف مبالغه کرده و جراحات اعلام شده از سوی او "فیک" هستند! او به Osterreich اتریش گفت: "این یک تصادف معمولی در مسابقات بود. همه این داستان ها را خود مرسدس ساخته و خیلی راحت می توان پی به اغراق و داستان پردازی آنها برد."

دیدگاه‌ها